שולחן אוכל ליום הולדת עם שף פרטי

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שולחנות אוכל הפכו להיות פופולריים במיוחד בשנים האחרונות; הקונספט הייחודי הזה כולל שולחנות אוכל שמלאים בכל טוב, וניתן לבחור במבחר תפריטים עשירים עבור אירועים שונים. עבור אלו מכם שחוגגים יום הולדת, או רוצים להפתיע אדם אהוב ביום הולדתו – אתם במקום הנכון. שולחן אוכל ליום הולדת עם שף פרטי ישדרג את החגיגה בצורה נפלאה, וכאן באיזי שף תוכלו לבחור בין מבחר שפים, תפריטים ומנות עשירות בטעמים.

שולחן אוכל ליום הולדת עם שף פרטי: אירוח כיד המלך

שולחנות אוכל הם שולחנות קולינריים, שכוללים מגוון מנות שמוגשות בסגנון בופה. באירוח מהסוג הזה ניתן להגיש מנות בסגנון חופשי, עם מרכיבים שונים שמונחים לאורך השולחן. כך למשל ניתן להכין שולחן המבורגרים שבו כל אחד מהאורחים יוכל להרכיב לעצמו את ההמבורגר המושלם.

אפשרות נוספות היא להציג מבחר מנות מוכנות ללא צורך בהרכבה אישית. השולחנות האלו מלאים בכל טוב, והם כוללים שלל מנות לפי בחירתכם. באיזי שף ישנם שפים ושפיות רבים שמכינים מטעמים מסוגים שונים. הודות לכך, אתם יכולים להזמין שולחן אוכל ליום הולדת עם מגוון מאכלים: שולחן אוכל בשרי, שולחן אוכל חלבי, שולחן של אוכל רחוב, שולחן של אוכל אמריקאי, שולחן אוכל ים-תיכוני, ועוד. הבחירה היא שלכם והתוצאות צבעוניות וטעימות במיוחד.

כמה עולה שולחן אוכל ליום הולדת?

המחיר של שולחן אוכל ליום הולדת עם שף פרטי תלוי במספר גורמים: מספר האורחים, מספר המנות שאתם רוצים להזמין וכן סוג המנות שאתם רוצים להגיש. כאמור, ניתן להזמין שולחנות אוכל מסוגים שונים, ומחירם משתנה בהתאם לסוג השולחן. אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר עבור שולחן אוכל – אנחנו כאן עבורכם.

ניתן ליצור עמנו קשר וליהנות משירות אישי על ידי אחד הנציגים שלנו. אתם מוזמנים גם לקרוא על השפים והשפיות שלנו בכרטיסים האישיים שהכנו עבורם. ניתן ליצור קשר עם המקצוענים שלנו, ולקבל מידע נוסף על שולחנות שף עבור ימי הולדת ואירועים אחרים.

מלבד שולחנות אוכל, ניתן להזמין אצלנו ארוחות שף למגוון אירועים, וליהנות ממבחר עשיר של מנות נפלאות. עם סדנאות בישול ותפריטים מיוחדים, כאן זה המקום ליהנות מאירועי שף וארוחות שף בהתאמה אישית.

מעוניינים להזמין שולחן אוכל ליום הולדת? פנו אלינו

אם אתם מעוניינים להזמין שולחן אוכל ליום הולדת עם שף פרטי – איזי שף כאן עבורכם. באתר הייחודי שלנו אנחנו מקשרים בין שפים ומקצועיים ובין הקהל הרחב כדי ליצור קהילה קולינרית. ניתן להזמין אצלנו שולחנות אוכל עבור אירוח בכל רחבי הארץ, במגוון תקציבים ועם שלל תפריטים נפלאים.

הצוות שלנו זמין לכם בכל עת, וניתן לפנות אלינו במגוון דרכי התקשרות. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם, ולסייע לכם בכל נושא. דברו איתנו ושדרגו כל אירוע עם שולחנות אוכל ואירוח כיד המלך עבור ימי הולדת וכל אירוע משמח אחר.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה