שף עד הבית כשר

חיפוש מהיר

הזמנת שף כשר עד הבית

מחפשים שפים לקולינריה כשרה במיטבה?

ב-Easy Chef תוכלו להזמין שף פרטי למגוון מטעמים, ובהתאמה לאירועים פרטיים בכל ההיקפים.

מארוחה רומנטית, דרך חגיגת יום הולדת סמלית ועד לחתונה.

הקליקו על כרטיס השף הרצוי, וקבלו פרטים מלאים.

לארוחות שף כשרות וטעימות במיוחד

אם אתם אוהבים לצאת למסעדות, אתם בטח יודעים שאי-אפשר להתחרות עם מנות שף.

אם אתם מקפידים לאכול אוכל כשר, אתם בטח גם יודעים שזה לא תמיד פשוט למצוא מסעדות כשרות שמגישות מנות ברמה גבוהה כמו אחיותיהן הלא-כשרות.

למרבה השמחה, אתם לא תמיד צריכים לצאת מהבית כדי ליהנות מארוחה כשרה וטעימה. במקום זאת, אתם יכולים להזמין שף עד הבית כשר שיכין עבורכם את מיטב המנות בעולם תוך הקפדה על כל כללי הכשרות הנדרשים.

שף עד הבית: לאירועים מיוחדים או הפתעות נעימות

אם אתם רוצים להזמין שף עד הבית שיכין ארוחות כשרות, אתם לא תמיד צריכים לחכות לאירועים מיוחדים. שפים עד הבית מכינים ארוחות מיוחדות לימי הולדת, ימי נישואים וציוני דרך אחרים, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים ליהנות מארוחת שף טעימה, גם ללא אירוע ברקע.

שף עד הבית כשר זמין לכם בכל עת שתרצו לפנק את עצמכם ואנשים אחרים בחייכם. עם שף מקצועי, אתם יכולים לארח חברים ובני משפחה באירועים חגיגיים, או פשוט כשתרצו ליהנות מסעודה איכותית עם מנות טעימות וכשרות.

איך לבחור שף כשר?

כיום יש מנות רבות ברמה גבוהה שקשה במיוחד לבחור ביניהן. כדי לצמצם את התפריט, בחרו תחילה את סוג המנות שאתם רוצים שיוגשו בארוחה שלכם. אם אתם רוצים להגיש ארוחה חלבית, תוכלו להזמין שף חלבי כשר עד הבית. אם אתם מעדיפים ארוחה בשרית – תוכלו להזמין שף בשרי כשר עד הבית.

לאחר שתבחרו בין חלבי ובשרי, תוכלו לבחור את המנות לפי המטבח המועדף עליכם. המטבח האיטלקי, המטבח הצרפתי, המטבח הים-תיכוני, מטבח ספרדי, מטבח יווני, ועוד זמינים לכם בכל ארוחה שתרצו. אם אתם רוצים קצת מהכל – שף מקצועי יעשה זאת עבורכם.

קייטרינג שף כשר: כמה אנשים יהיו בארוחה?

גורם חשוב נוסף שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים שף כשר עד הבית הוא מספר האורחים שאתם רוצים להזמין. שפים מקצועיים זמינים לארוחות זוגיות אינטימיות וגם לארוחות עם עשרות משתתפים.

ישנם שפים שאינם מגישים באירועים גדולים, כך שתצטרכו לדעת כמה אורחים עתידים להיות בארוחה שלכם כדי לבחור שף בהתאם.

לאחר מכן, אתם תוכלו להתייעץ עם השף שבחרתם בנוגע למנות שיוגשו באירוע, אם תרצו תוספת משקאות, כמה זמן יארך האירוע, ועוד.

ומה עם הקינוח?

לא משנה איזו ארוחה אוכלים, קינוח הוא חובה בסיומה של כל סעודה. בין שאתם בוחרים לערוך אירוע חלבי או בשרי, שף מקצועי יוכל להכין עבורכם קינוחים מושקעים עם חומרי גלם איכותיים במיוחד. תוכלו לבחור בין קינוחים חלביים או קינוחים פרווה בהתאם לארוחה, ולסיים את הסעודה שלכם בנימה מתוקה.

ארוחות שף כשרות משלבות בין המסורת היהודית ובין מטבחים עולמיים שתענוג להתוודע אליהם. במקום לצאת למסעדה, תוכלו להזמין אליכם שף כשר עד הבית שיכין לכם תפריט לבחירתכם עם מנות יפות, כשרות והכי חשוב – טעימות.

השאירו לנו פנייה