אלי רוזנפלד – שף פרטי

השאירו לי פנייה ואחזור אליכם בהקדם:

על השף

היי אנשים יקרים

הכל התחיל אי שם בשנות השמונים במטבח ברחוב גורדון עת מתנגנים להם ברקע ג'ון דנבר ושירי הפתיחה של מקגייוור ורכבת ההפתעות. הייתי בן חמש או שש כשאמא שלי התחילה להפעיל אותי כסו שף. מאז לא הפסקתי לחפש ולחקור, לטעום ללמוד ולגלות טכניקות וחומרי גלם… מצמצם ומזקק עד שהכל נכון, עד הפרט האחרון.

אז מה הופך אירוע למושלם?

אתם נכנסים בדלת הראשית, ארומות של אוכל טעים ומגרה פוגש אתכם בכניסה, חברים ומשפחה נפגשים, מחייכים, מתכנסים, מורידים סוודר… מוסיקה רגועה ברקע מתנגנת לצלילי כוסות היין המונחות על השלחן: אפשר להתחיל, כולם פה, מדברים בגובה העיניים, יושבים יחד, טועמים, חוגגים מתנחמים ומתעודדים, רוקדים את הריקוד הקטן של הביס המושלם. רגע קטן של אושר.

הלוואי שיימשך כך לנצח.

צחוק רם בוקע מאיזו פינה. בואו לפה יש לי משהו לספר לכם. בואו. אנשים מתקרבים מתמזגים ומספרים על השבוע שהיה, על מה שכבר חלף ועל מה שעוד יהיה בהמשך, נפתחים ומחכים למנה הבאה…

בסוף זה הכל האנשים. זה אתם.

בעל ניסיון של מעל 20 שנים באירועי שף, שיעורי בישול טבחות ומסעדנות… לימודי בישול בתדמור, עבודה במסעדות בארה"ב ובארץ, עבודה עם ד"ר סרג'יו ברוידו מומחה לבישול מולקולרי, נסיון מקצועי של מעל עשור בעיצוב המוצר, בישול בירות מיוחדות והעברת סדנאות לשפים ילדים גברים ונשים, בעל תואר ראשון בעיצוב תעשייתי (B. Des) ותואר שני במנהל עסקים (MBA).

מחכה … 🤩 📞

השאירו לנו פנייה