שף אמריקאי עד הבית

חיפוש מהיר

שף פרטי למטבח אמריקאי

מתחשק לכם להחתים דרכון בלוס אנג'לס? טקסס? או ניו-יורק?

באיזי שף תוכלו להזמין שף עד הבית מומחה לבישול אמריקאי.

כל המנות האהובות והמוכרות, במטעמי שף מפתיעים וטעימים.

הקליקו על כרטיס השף או השפית הרצוי, וקבלו פרטים מלאים.

שפים פרטיים למטבח האמריקאי

המטבח האמריקאי הוא בליל של טעמים מכל העולמות, ולמרות מה שנהוג לחשוב, יש בו הרבה יותר מהמבורגר וקציץ בשר. המדינה רחבת הידיים, שכוללת בתוכה 50 מדינות קטנות, הציעה לעולם לא מעט מנות נפלאות שתענוג לאכול. המטבח האמריקאי העשיר עשה עלייה גם לישראל, וכיום ניתן להזמין שף פרטי למטבח אמריקאי שיגיע עד אליכם ויכין לכם את כל (כמעט) מה שיש לאמריקה להציע.

אז מה יש למטבח האמריקאי להציע?

ההמבורגר היא כנראה מנת הדגל הנודעת ביותר שיצאה מאמריקה – המדינה שהמציאה את הקונספט של הכריך הטעים הזה. אבל, לאמריקאים יש הרבה יותר להציע מלבד המבורגר וצ'יזבורגר; המטבח באמריקה התפתח לאורך השנים הודות לכור ההיתוך במדינה עם מהגרים מכל העולם שהגיעו לארצות הברית והביאו אליה מטעמים מהבית.

כתוצאה מאותו כור היתוך, המטבח האמריקאי משלב בתוכו טעמים חובקי עולם מסין, אירופה, רוסיה, איטליה, הודו, ומקומות נוספים. בין המנות הללו אפשר למצוא גם מטעמים אמריקאיים קלאסיים שמזוהים עם המדינה, כמו מאק אנד צ'יז, פאי תפוחים, נקניקיות ועוד. 

שף עד הבית אמריקאי יכול להביא עד אליכם את הטעמים הייחודיים של אמריקה בלי תורים ובלי המתנה. כדי לצאת לטיול אמריקאי, אתם כבר לא צריכים לעלות על מטוס, אלא פשוט לבחור את השף שיביא את אמריקה עד אליכם.

ארוחות אמריקאיות קלאסיות בבית הישראלי

היופי במטבח האמריקאי הוא שניתן ליהנות ממנות משביעות רבות בארוחה אחת. אז, שף פרטי למטבח אמריקאי יכול להכין ארוחה עשירה בביתכם עבור משתתפים מרובים שייהנו מכל ביס. אם אתם מעדיפים ארוחה אינטימית יותר, שף עד הבית יכין לכם ארוחה זוגית עם מיטב המנות מאמריקה. במטבח הישראלי שלכם תוכלו ליהנות ממטעמים נפלאים מאמריקה שיהפכו כל ארוחה לחגיגית במיוחד.

אז מה בתפריט?

שף עד הבית מטבח אמריקאי יכול להציע לכם מנות בשתי תצורות:

  • מטבח אמריקאי קלאסי – מיטב המנות שיש למטבח האמריקאי להציע, לרבות נקניקיות איכותיות, המבורגרים, מאק אנד צ'יז, מנות בשר, ועוד. באופן הזה תוכלו ליהנות מאוכל שנולד בארצות הברית והגיע עד לישראל, לפתח ביתכם.
  • מטבח פיוז'ן – מכיוון שהמטבח האמריקאי מגלם בתוכו תרבויות רבות, תוכלו ליהנות מארוחת פיוז'ן ממש בביתכם. אוכל סיני, מקסיקני, הודי, ועוד כולם זמינים לכם בארוחות שף אמריקאיות, ואתם תוכלו לבחור את הטעמים האהובים עליכם שיקבלו טוויסט אמריקאי.

הרכיבו את התפריט שאתם אוהבים עם שף פרטי

שף פרטי למטבח אמריקאי יכול להרכיב עבורכם ועבור האורחים שלכם תפריט מדויק שיתאים לרוח האירוע שאתם עורכים. בין אם אתם עושים אירוע עם מספר משתתפים ובין אם אתם עושים ארוחה עם בן/בת הזוג שלכם, תוכלו ליהנות מתפריט אמריקאי עשיר שייצא לפועל באופן מקצועי.

שף פרטי יוכל להרכיב תפריט יחד אתכם או באופן עצמאי, וכל שיישאר לכם לעשות הוא ליהנות מהמנות הייחודיות שיש לאמריקה להציע. 

השאירו לנו פנייה