שף אסיאתי עד הבית

חיפוש מהיר

שף פרטי למטבח האסיאתי

הקולינריה של המזרח הרחוק קורצת לכם?

באיזי שף תוכלו להביא את מיטב המטעמים מן המטבחים האסיאתיים אליכם הביתה.

ארוחת שף פרטית אסיאתית שהיא הרבה מעבר לנודלס וסושי (מבלי לפקפק כמובן!)

כאן תמצאו את כרטיסי השפים הפרטיים שלנו. הקליקו וקבלו מידע נוסף.

שפים פרטיים למטבח האסיאתי

המטבח האסייתי הייחודי כבש את העולם בעשורים האחרונים, ואין ספק שהוא עתיד להיות חלק מחיינו במשך שנים רבות. המטבח הייחודי הזה, על כל טעמיו, מאפשר ליהנות מניחוחות, מרקמים וטעמים שאין במטבחים אחרים, ולכן זה לא מפתיע שהפופולריות שלו רק הולכת וגוברת. 

למרבה השמחה, כדי ליהנות מארוחה אסייתית אותנטית, אתם כבר לא צריכים לצאת מהבית. כיום אתם יכולים ליהנות משירותים של שף פרטי למטבח אסייתי שיהפוך כל ארוחה לחגיגה עם מנות בהתאמה אישית.

שף עד הבית אסייתי: פנקו את עצמכם בטעמים בלתי נשכחים

המטבח האסייתי כולל בתוכו טעמים ממדינות רבות ברחבי היבשת; ווייטנאם, סין, יפן, צפון הודו, וגם פקיסטן נכללים כולם בקטגוריה של בישול אסייתי. למרות שיש שוני בין המטבחים השונים באסיה, יש ביניהם טעמים משותפים שהופכים כל ארוחה לחגיגה קולינרית. השימוש הנפוץ בשום, ג'ינג'ר, ירקות שורש אסייתיים, זרעי שומשום, טופו, סויה, ורכיבים נוספים נותנים למטבח האסייתי נופך ייחודי משלו.

לכל מדינה באסיה יש את האופי שלה, ושף פרטי למטבח האסייתי יכול להביא את המזרח הרחוק ישירות לביתכם. שף עד הבית אסייתי יכול להרכיב עבורכם תפריט בהתאמה אישית עם מיטב המנות מהמדינה שאתם מתחברים אליה. החל מתבשילים מסורתיים, דרך מרקים מוקפדים ועד סושי ומנות שמורכבות ביד אומן -ארוחה אסייתית היא חגיגה לכל החושים.

מביאים את אסיה למטבח הישראלי

אם אתם עורכים אירוע פרטי מיוחד, כמו יום הולדת או חגיגת אירוסין, שף פרטי שמכין מנות מהמטבח האסייתי יאפשר לכם לחגוג בצורה טעימה במיוחד. כאשר אתם מתכננים את האירוע, חשבו אילו מנות תרצו להגיש. האם תרצו מנות מעורבות מהמטבח האסייתי? או שאתם מעדיפים לדבוק בסוג אחד של מטבח בלבד?

לאחר שתחליטו מה יהיו הטעמים שאתם רוצים באירוע שלכם, מגיע השלב המהנה – בחירת התפריט. המורכבות של המטבח האסייתי עשויה להיות מאתגרת, ולכן חשוב להתייעץ עם השף שאתם בוחרים בנוגע למנות שיוגשו בביתכם.

התפריט יקבע את הטון של הארוחה, ולכן חשבו על הפרטים הקטנים והגדולים כאשר אתם בוחרים תפריט אסייתי. באופן הזה תוכלו ליהנות מארוחה בלתי נשכחת עם טעמים מוקפדים ומנות שלא רק נראות נפלא, אלא גם כאלו שיותירו את חותמן למשך זמן רב.

ארוחות שף אסייתי עד הבית מתאימות למגוון אירועים ביתיים – החל מארוחה אינטימית לשניים ועד לחגיגה של חברים ובני משפחה באירועים מיוחדים. כיום ישנם אמנים של ממש בכל הנוגע למטבח האסייתי, כך שתוכלו לבחור את השף שקולע בדיוק לרצונות שלכם ושל האורחים שלכם. בנוסף, תוכלו לבחור שף שירכיב תפריט מיוחד במקרים של מגבלות תזונתיות, כמו תפריט ללא גלוטן או ללא אגוזים, על מנת שכל האורחים שלכם ייהנו מארוחה טעימה ובריאה.

המטבח האסייתי העשיר הופך כל ארוחה לחגיגה של ממש, עם מנות בטעמים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. עם שף שיגיע עד ביתכם, תוכלו ליהנות מארוחה אסייתית מסורתית עם טוויסט שתשאיר לכם, וגם לאורחים שלכם, טעם של עוד ועוד.

איך מתחילים?

בחיפושכם אחר שף אסיאתי עד הבית, תוכלו להקליק על כל כרטיס ולקבל פרטים מלאים.

מתלבטים? לא בטוחים? השאירו פניה ונחזור ונציג איזי שף יחזור אליכם לשיחת ייעוץ.

השאירו לנו פנייה