ארוחת שף בבית: למה לצפות?

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ארוחת שף בבית

אין ספק שאוכל מהווה את אחת ההנאות הגדולות ביותר בחיים, בייחוד כאשר מכינים אותו באופן מקצועי. אם אתם נהנים לצאת למסעדות ולאכול מנות שהוכנו בידי מומחים – ארוחות שף בבית יאפשרו לכם ליהנות מחוויה טעימה במיוחד גם בבית.

כדי ליצור ערב בלתי נשכח, גלו כל מה שארוחת שף פרטית מציעה לכם – החל ממנות ראשונות ועד לקינוחים מושחתים.

תכנון תפריט לפי דרישה

ישנם מטבחים רבים ברחבי העולם שלכל אחד מהם יש את הטעמים הייחודיים שלו. כאשר אתם מזמינים ארוחת שף הבית, תוכלו לבחור בשף שמתמחה במטבח שאתם רוצים להגיש: אתם יכולים לבחור בשף איטלקי, שף ים תיכוני, שף טבעוני, שף על האש, שף ספרדי, ושפים אחרים שלכל אחד מהם יש את המנות שמושכות אתכם.

לאחר שתבחרו את השף שאתם רוצים, תוכלו לתכנן יחדיו את התפריט שתגישו בארוחה המיוחדת שלכם. כלומר, תוכלו לבחור מנות ראשונות, מתאבנים, מנות עיקריות, קינוחים, ושתייה לפי רצונכם.

הגשה לפי מספר אורחים

כאשר אתם מזמינים ארוחת שף פרטית, חשוב שתדעו כמה אורחים יגיעו אליכם. אם הארוחה היא זוגית, אין לכם מה לדאוג, אבל אם אתם מתכננים להזמין חברים ובני משפחה, חשוב שהשף יהיה ערוך לכל מראש. מרבית השפים הפרטיים רוכשים מוצרים כמה שיותר קרוב למועד הארוחה (ואפילו ביום עצמו) כדי להבטיח שכל מנה תהיה טרייה במיוחד.

כדי שכל אורח ייהנה ממנת שף טעימה, צרו רשימת אורחים עוד לפני שתשוחחו עם השף שבחרתם. גם אם מדובר במספר מועט של אנשים, השף צריך להיות ערוך לכך, ולהביא מצרכים וכלים בהתאם לכמות הסועדים.

התאמת התקציב

כאשר אתם בוחרים שף שיגיע לביתכם, מומלץ להסכים מראש על המחיר של הסעודה. ממש כמו בסעודות של אירועים רבי משתתפים, חשוב שתשאלו מה בדיוק נכנס למחיר של מנה או למחיר של הארוחה כולה. ישנם שפים שמספקים הצעות מחיר על מנות בסיסיות בלבד, ללא תוספות.

לכן, כאשר אתם מזמינים ארוחת שף הבית, שאלו האם המחיר כולל את כל המנות, קינוחים וכמובן – משקאות קלים ואלכוהוליים.

הכירו את השפים שלנו

מנות מיוחדות עבור אורחים

כאשר אתם מזמינים אורחים לארוחה אצלכם, חשוב שתשאלו אם יש להם רגישויות למזונות מסוימים – בייחוד אם אתם לא מכירים את כל האורחים היטב. אם אכן יש מגבלות תזונתיות כאלו ואחרות, חשוב שהשף שתזמינו ידע על כך מראש. באופן הזה הוא יוכל להכין מנות מיוחדות שלא כוללות רכיבים שעלולים להזיק לחלק מהאורחים, והארוחה שלכם תהיה טעימה לכולם ונטולת בעיות.

ארוחות שף עד הבית הן פינוק מיוחד שכולם צריכים להתענג בו מדי פעם. אם גם אתם רוצים ארוחה עשירה ומקצועית בביתכם, יש שלל שפים שישמחו לבוא לביתכם ולהכין לכם מטעמים מיוחדים. כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את המטבח שאתם אוהבים, וליהנות מארוחה שתוכן ביד אומן.

שאלות פופולריות

מומלץ תמיד להתייעץ מול השף, אך כמעט שאין אירוע ובו המארחים צריכים להתכונן אליו.

השפים מגיעים עם כל הציוד הנדרש, האביזרים והתפאורה ליצירת אירוע קולינרי בלתי נשכח.

מחיר הבסיס עומד על 1000 ש"ח, ולרוב נע צפונה.

ניתן לומר כי המחירים נעים בין 1500 לכ-2000 שקלים.

המחיר מושפע ממספר המשתתפים, סוג המנות המוזמנות, שדרוגים (לדוגמה מלצר המלווה את האירוע), והמרחק של השף מאזור מגוריכם.

ניתן למצוא אצלנו שפים מובחרים מכל רחבי הארץ.

בהחלט, מאחורי האתר ניצב צוות מסביר פנים שישמח לסייע.

פנו אלינו בטופס יצירת הקשר או השאירו פניה דרך הוואטסאפ.

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה