שף צרפתי עד הבית

חיפוש מהיר

שפים למטבח הצרפתי

מתחשקת לכם חוויה מעודנת הישר מן הקולינריה הצרפתית?

כאן תמצאו את השפים הנבחרים באתר איזי שף,
כל שף ושפית בעלי מומחיות במטבח הצרפתי המפורסם.

שפים פרטיים למטבח צרפתי

המטבח הצרפתי הביא לעולם מטעמים מדהימים שאנו נהנים מהם בכל נגיסה מחדש. החל מקרואסונים עשירים ועד למרקים ותבשילים נפלאים, למטבח הצרפתי יש הרבה מה להציע. ברחבי המדינה הקטנה שלנו פזורות מסעדות צרפתיות נפלאות, אך אם אתם רוצים ליהנות ממטעמים צרפתיים, תוכלו להזמין שף פרטי למטבח צרפתי שיכין לכם ארוחה צרפתית מושלמת.

המטבח הצרפתי עושה עלייה

מרביתנו מכירים חלק אחד עיקרי של המטבח הצרפתי – החלק המתוק. הקינוחים הצרפתיים הם מהקינוחים האהובים ביותר בישראל, וכולנו מכירים אותם: סופלה, קרואסונים, מקרונים, ואקלרים הם רק חלק מהקינוחים המופלאים שמקורם מצרפת. אולם, לא הרבה מכירים מאכלים נוספים מהמטבח הצרפתי. 

במדינה האהובה ניתן ליהנות ממטעמים שקיבלו טביעת אצבע מיוחדת מהאזור שבו מכינים אותם. במטבח הצרפתי יש שימוש בחומרי גלם מקומיים טריים, צירים עשירים בטעמים, ירקות מלאי טעם, ובשר. אם מעולם לא ניסיתם מנות צרפתיות אותנטיות או שאכלתם מנות צרפתיות והתמכרתם לטעם, אתם יכולים להזמין שף עד הבית צרפתי שיכין לכם ארוחה עשירה ומלאה שמקורה בצרפת.

אירועים פרטיים בניחוח צרפתי

שף פרטי למטבח צרפתי יכול להעניק לכל אירוע נופך מיוחד ובלתי נשכח. אם אתם רוצים לתכנן ערב נעים ומלא בטעמים, שף צרפתי יעשה את העבודה. בתפריט שתתכננו ניתן להגיש מנות בשריות, חלביות או לשלב בין העולמות כדי ליהנות מארוחה צרפתית אותנטית. 

שף מקצועי שמתמחה במטבח הצרפתי יכין לכם ולאורחים שלכם ארוחה עשירה עם חומרי גלם טריים במיוחד שניתן להרגיש את טריותם בכל נגיסה. וכמו כל ארוחה טובה, שף צרפתי למטבח פרטי ימתיק לכם את האירוע עם קינוחים מופלאים בניחוח צרפתי.

מגוון הקינוחים המופלאים מצרפת יהפכו כל ארוחה לטעימה במיוחד, ותוכלו לבחור את אלו שיתאימו לארוחה שלכם בצורה מושלמת. ניתן להכין עבורכם קינוחים חלביים או פרווה שטעימים באותה מידה כאשר מכינים אותם באופן מקצועי.

והיין… אי אפשר לשכוח מהיין. צרפת ידועה ביינות המפורסמים שלה שנובעים מאזורים שונים במדינה. בורדו, מרלו, שאבלי, שרדונה, וכמובן השמפניה ישלימו כל ארוחה צרפתית שתארחו בביתכם. 

ארוחות צרפתיות פרטיות זמינות לכם למגוון אירועים מיוחדים שאתם רוצים לציין. שף עד הבית צרפתי יכול להכין ארוחה רומנטית לשניים בלבד, או להרכיב ארוחה לחברים ובני המשפחה שלכם בביתכם. ממסיבות יום הולדת ועד למסיבות רווקות, ארוחה צרפתית יכולה לשדרג כל אירוע.

כדי ליהנות מארוחה שתתאים לאירוע שלכם, תוכלו להתייעץ עם השף שאתם בוחרים ולקבל מידע על כל מנה. באופן הזה הארוחה תהיה בלתי נשכחת ותתאים בדיוק לאופי האירוע שאתם מתכננים. 

המטעמים של המטבח הצרפתי משאירים טעם של עוד, עוד ועוד קצת. אם אתם רוצים ליהנות מארוחה צרפתית מסורתית, הזמינו שף פרטי שיגיע לביתכם עם מיטב המנות שיש לצרפת להציע כולל מנה ראשונה, מנה עיקרית, וכמובן גם קינוח.

איך מתחילים?

הקליקו על כל כרטיסי השף השונים לקבלת מידע מפורט לרבות גלריה מעוררת תיאבון!

זקוקים לייעוץ? השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם.

השאירו לנו פנייה