רעיונות לחג האהבה

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

חג האהבה הישראלי וגם חג האהבה הבינלאומי מהווים הזדמנות מצוינת לחגוג זוגיות בצורה רומנטית במיוחד. אם אתם מחפשים רעיונות לחג האהבה עבור חוויה רומנטית במיוחד – איזי שף כאן עבורכם. אצלנו תוכלו להזמין ארוחת שף רומנטית ליום האהבה, או סדנת בישול מקצועית, וליהנות מיום אהבה בלתי נשכח.

רעיונות לחג האהבה: מבשלים רומנטיקה עם איזי שף

ארוחת שף פרטית ליום האהבה היא חווית אוכל רומנטית ואינטימית בה שף מקצועי מגיע אליכם הביתה ומכין לכם ולבן/בת זוגכם ארוחת גורמה. בארוחות מהסוג הזה, ניתן להתאים את התפריט להעדפות ולמגבלות התזונתיות שלכם, ושף מקצועי גם יזווג כל מנה עם היין המושלם.

מלבד זאת, אתם יכולים לבחור גם סדנת שף פרטית ליום האהבה; סדנת שף סוגית היא חוויה מהנה במיוחד, שבה אתם ובני זוגכם תלמדו כיצד לבשל ארוחת גורמה בליווי של שף מקצועי. השף ילמד אתכם טכניקות בישול וטיפים להכנת ארוחה מיוחדת, ובסוף הסדנה תוכלו ליהנות מהארוחה העשירה שהכנתם.

שתי האפשרויות האלו מהוות דרך מצוינת להפוך את יום האהבה למיוחד ובלתי נשכח, וכאן באיזי שף זמינים לכם שפים ושפיות עבור חוויה בלתי נשכחת וטעימה במיוחד.

כמובן שאל תשכחו לפלפל את האירוע עם הזמנת פרחים שיעטרו את השולחן ויקנו אווירה רומנטית וייחודית.

כמה עולה ארוחת שף פרטית/סדנת שף פרטית לחג האהבה?

עלות ארוחת שף פרטית או סדנת שף יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, כמו המיקום, מספר האורחים, מורכבות התפריט ורמת הניסיון של השף. באיזי שף זמינים לכם שפים שמכינים מגוון סוגים של ארוחות ותפריטים, ואתם יכולים לבחור את השף שאתם רוצים בהתאם לתפריט שאתם רוצים להגיש בארוחה/הסדנה הזוגית שלכם.

בנוסף לארוחה, אתם יכולים לבחור תוספות מיוחדות, כמו קינוחים, משקאות, קוקטיילים, ועוד. אתם יכולים לערוך ארוחה רק עם בני זוגכם, או עם זוגות אחרים, ובכך ליהנות מחוויה בלתי נשכחת בחג האהבה. המחיר של ארוחה/סדנה משתנה בהתאם לסוג התפריט שאתם בוחרים, ואתם יכולים לפנות אלינו כדי לקבל הערכת מחיר.

בנוסף, כאן באתר אתם יכולים לגלות מידע נוסף על השפים והשפיות שלנו בכרטיסים האישיים שהכנו עבורם.
ניתן לפנות אל המקצוענים שלנו באופן אישי, ולגלות מידע נוסף על מחירים, תפריטים והפתעות שאתם יכולים לבחור לחג האהבה.

חג אהבה רומנטי ובלתי נשכח

אם אתם מחפשים רעיונות לחג האהבה מקוריים ורומנטיים, איזי שף כאן עבורכם. איזי שף מחברת בין שפים מקצועיים ובין הקהל הרחב, וכאן אתם יכולים להזמין שף פרטי לארוחה או סדנה זוגית. ש לכם את האפשרות לבחור בין שלל תפריטים עשירים, וליהנות משירות מקצועי של שפים נפלאים. אם יש לכם שאלות נוספות או שאתם רוצים לבצע הזמנה טלפונית – אנחנו כאן עבורכם. אתם יכולים לפנות לשפים שלנו באופן ישיר, או לפנות לצוות שלנו באיזי שף. נשמח לסייע לכם בכל עת, ולענות על כל שאלה או בקשה במהירות.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה