קייטרינג לחתונות קטנות

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אין צורך לומר שחתונה היא אחד המאורעות החשובים בחייו של כל אדם; במעמד המיוחד הזה, זוגות בוחרים לחבר את חייהם יחדיו, ולמרות שיש מגוון טקסים שונים כיום – הבסיס דומה לכולם.

לאחר הטקס, האורחים חוגגים עם הזוג הטרי בריקודים, שמחה וכמובן – עם אוכל ואלכוהול. בעבר היה נהוג לתכנן חתונות גדולות במיוחד עם מאות עובדים, אך כיום חתונות רבות הן קטנות ואינטימיות. אם אתם מחפשים קייטרינג לחתונות קטנות, באיזי שף תמצאו שפים מדהימים שמגישים מטעמים נפלאים לאירועים, ויכינו לכם תפריט עשיר במיוחד ליום המיוחד שלכם.

קייטרינג לחתונות קטנות: איזה קייטרינג אתם מציעים?

באיזי שף נמצא מאגר גדול במיוחד של שפים מקצועיים שמתמחים במטבחים רבים. מבחינת סוג המטבח, אתם יכולים לבחור מטבח בשרי, מטבח חלבי, מטבח צמחוני, וכמובן מטבח טבעוני. אם יורדים לפרטים הקטנים, אתם יכולים להזמין שפים עם מומחיות ספציפית, כמו פירות ים, בישול איטלקי, בישול ים-תיכוני, בישול צרפתי, ומגוון תפריטים מגוונים אחרים.

כדי להקל עליכם, איגדנו את השפים שלנו כאן באתר, ויש לכל אחד מהם כרטיס ייחודי שבו תוכלו לקרוא על הניסיון וההתמחות של כל שף. אתם יכולים לבחור מספר תפריטים, וליצור קשר עם השפים כדי לקבל מידע על התפריטים שהם מציעים. מה שבטוח זה שאתם והאורחים שלכם תיהנו מסעודת חתונה צבעונית, עשירה ומשמחת במיוחד שתשדרג חתונה קטנה, וכל אירוע קטן אחר.

כמה עולה קייטרינג לחתונה קטנה?

אין ספק שתקציב הוא חלק חשוב מתכנון החתונה – קטנה או גדולה כאחד. השפים שלנו מציעים מגוון תפריטים שאתם יכולים לבחור ביניהם בהתאם לתקציב שלכם, כך שהבחירה תלויה בכם. כדי שתוכלו לקבל הערכה מדויקת ככל שניתן, מומלץ לדעת כמה אורחים עתידים להיות בחתונה שלכם. לאחר מכן, תוכלו לפנות למספר שפים ולקבל הצעת מחיר. מומלץ גם לדעת אילו מנות אתם מעוניינים להגיש, ואם אתם מעוניינים בתוספות – דוגמת אלכוהול וקינוחים.

הזמנת קייטרינג לחתונות קטנות עם מיטב השפים בישראל

כאשר מזמינים שף לקייטרינג לחתונה קטנה, אתם יכולים לבחור בין מגשי אוכל מוכנים, או הכנה של האוכל במקום. הבחירה תלויה בכם, ואנשים רבים בוחרים באופציה כזו או אחרת מטעמי נוחות, או מטעמי נראות. אין ספק ששף מקצועי שנמצא בחתונה ומוציא מנות טריות מהמטבח תורם לאווירה השמחה, ולכן זוגות רבים בוחרים באופציה הזו. כך או כך, באיזי שף נמצאים שפים מדהימים שמכינים מנות טריות ממיטב חומרי הגלם, והם יספקו לכם ארוחה בלתי נשכחת, באירוע בלתי נשכח.

שפים מקצועיים ומטעמים מופלאים

אם אתם לא בטוחים באיזה שף לבחור לחתונה שלכם – אנו כאן עבורכם. הצוות של איזי שף ישמח לתת לכם ייעוץ על קייטרינג לחתונות קטנות, ולעזור לכם לבחור את התפריטים שמתאימים לכם. באירוע המיוחד שלכם – אנו כאן עבורכם, עם שפים שייצרו לא רק מטעמים, אלא גם זיכרונות מתוקים לכם ולאורחים שלכם.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה