קייטרינג לאירועים פרטיים עם שף פרטי

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אירועים פרטיים מאפשרים לנו ליהנות מחגיגות עם האנשים הקרובים לנו ביותר. בין שמדובר ביום הולדת או ביום נישואין – זה תמיד נחמד ליהנות מאוכל טוב וחברה טובה עם אלו שקרובים אלינו. אם אתם רוצים ליהנות מערב בלתי נשכח, שכולל מטעמים מיוחדים, כאן באיזי שף זמינים לכם שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים עם שף פרטי לכל אירוע. באתר שלנו תוכלו למצוא את מיטב השפים בישראל, שמעניקים שירות מותאם אישית למגוון אירועים, עם כל הטוב שיש למטבח המקומי והעולמי להציע.

קייטרינג לאירועים פרטיים עם שף פרטי: אירוע מנצח עם מטעמים בלתי נשכחים

קייטרינג לאירועים פרטיים מתאים לאירועים קטנים ובינוניים כאחד. באירועים מהסוג הזה חשוב להגיש אוכל טרי וטעים שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות ממנו, ועם השפים של איזי שף, אין ספק שהאורחים שלכם ייהנו מחוויה בלתי נשכחת. הקייטרינג של השפים שלנו כולל שלל מנות עבור מגוון אירועים: מנות פתיחה, מנות עיקריות, קינוחים, שתייה, ומטעמים אחרים שתענוג לאכול. אתם יכולים להזמין מספר מנות לפי מספר האורחים שיהיו לכם, ולקבל שירות מותאם אישית מהשפים המקצועיים של איזי שף.

איזה שף מתאים לכם?

התשובה לשאלה הזו תלויה בטעם שלכם ובאורחים שלכם. מערך השפים של איזי שף כולל שפים שמכינים מטעמים מכל רחבי העולם: שף איטלקי, שף ים-תיכוני, שף צרפתי, שף יווני, ועוד. בנוסף, אתם יכולים לבחור בין תפריטים שונים, כולל תפריט צמחוני, תפריט טבעוני, תפריט פירות ים, תפריט בשרי, תפריט חלבי, ועוד.

כאן באתר יש מגוון גדול של שפים עם התמחויות קולינריות ענפות, כך שכל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור את המנות שאתם רוצים להזמין לאירוע שלכם. אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף על השפים שלנו, כאן באתר זמינים לכם כרטיסי מידע על השפים המקצועיים שלנו. בנוסף, אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכל עת שתרצו, ולקבל מידע על השירותים שלנו. השפים שלנו גם זמינים לספק לכם מידע וייעוץ על השירותים שהם מציעים, ולתכנן יחד עמכם תפריט מנצח לאירוע הבא שלכם.

כמה עולה קייטרינג עם שף פרטי?

אנשים רבים שואלים את השאלה הזו, אך אין לה תשובה אחת אחידה. לכל שף יש את התעריף שלו, שמתבסס על מספר האורחים, סוג המנות, תוספות שונות, ועוד. אתם יכולים לקבל הצעת מחיר לאירוע שלכם אצל השפים שלנו, וליהנות משירות ייחודי בכל אירוע. כדי לקבל הערכת מחיר מדויקת ככל שניתן, מומלץ לדעת מראש כמה אורחים עתידים להיות באירוע שלכם.

בנוסף, מומלץ לחשוב מראש אילו מנות אתם רוצים להגיש באירוע. המידע הזה יאפשר לשפים שלנו לספק לכם הערכת מחיר, ולאפשר לכם לתכנן את התקציב לאירוע הבא שלכם. אם יש לכם שאלות, פנו אלינו, ונשמח לספק לכם מענה לכל שאלה ועבור כל אירוע שאתם מעוניינים לערוך.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה