קייטרינג בוטיק עם שף פרטי

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

במדינה הקטנה שלנו תמיד יש סיבה למסיבה: ימי הולדת, בריתות, חגיגות בר מצווה, אירוסין, נישואין, וכל מה שבדרך. כמו שכולנו יודעים, החלק שמרביתנו מצפים לו באירועים האלו הוא הארוחה. בין שמדובר בבופה או בארוחה בהגשה לשולחן, אוכל מהווה חלק מהותי באירועים שונים. אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, קייטרינג בוטיק עם שף פרטי מהווה דרך טעימה במיוחד לחגוג. כאן תגלו כל מה שצריך לדעת על קייטרינג בוטיק, וכיצד לשדרג את האירוע שלכם עם ארוחה נפלאה.

קייטרינג בוטיק לאירועים בלתי נשכחים

קייטרינג בוטיק עם שף פרטי הוא לא קייטרינג רגיל; השפים של איזי שף מכינים מטעמים מיוחדים, עם מיטב חומרי הגלם והרכיבים הטריים ביותר. כל השפים כאן בעמוד מביאים את המומחיות שלהם במטבח, ואתם יכולים ליהנות ממנה בכל עת שתרצו.

אתם יכולים לבחור את השף או השפית שאתם רוצים, ולהיות בטוחים שתקבלו לא רק ארוחה טעימה, אלא גם ארוחה בלתי נשכחת.

לאילו אירועים ניתן להזמין קייטרינג בוטיק?

קייטרינג בוטיק עם שפים פרטיים מתאים בעיקר לאירועים קטנים ובינוניים, בלי אורחים רבים. כל המנות בארוחות מהסוג הזה מוכנות בקפידה, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. אתם יכולים לבחור את השפים שאתם רוצים לאירועים קטנים ובינוניים, וליהנות מארוחה שמוכנה על ידי מקצוענים בתחום.

איזה קייטרינג לבחור?

התשובה לשאלה הזו תלויה בסוג האירוע שלכם ובסוג האוכל שאתם רוצים להגיש בו. באיזי שף יש לנו שפים מקצועיים שמתמחים בסוגי בישול שונים. אתם יכולים לבחור את הארוחה שתוגש לפי אזור גיאוגרפי: בישול איטלקי, בישול ים-תיכוני, בישול מרוקאי, ועוד. בנוסף, אתם יכולים לבחור את סוג המנות שיוגשו: מנות חלביות, מנות בשריות, מנות מעורבות, מנות של מאכלי ים, מאכלים צמחוניים וגם מאכלים טבעוניים.

כאן בעמוד ריכזנו עבורכם את מיטב השפים בתחומי בישול שונים, ואתם יכולים לבחור את המנות שאתם רוצים להגיש באירוע שלכם. אם אתם מתלבטים או לא בטוחים מה אתם רוצים לעשות – אנו זמינים לתת לכם מענה. הצוות של איזי שף ישמח לתת לכם סיוע מתי שתרצו, ולספק לכם מענה מקצועי. בנוסף, אתם מוזמנים ליצור קשר עם השפים המקצועיים שלנו, ולגלות בדיוק אילו שירותים הם מספקים.

קייטרינג בוטיק עם שף פרטי זה איזי שף

אירועי שף הם אירועים טעימים ומקצועיים במיוחד. באיזי שף אנו מתרכזים בחוויה קולינרית, ועם השפים שלנו, אתם יכולים להיות בטוחים שתיהנו מחוויה בלתי נשכחת. אם אתם רוצים לגלות מחירים של ארוחות בוטיק ולהזמין שף פרטי לאירוע הבא שלכם – פנו לשפים שלנו או לצוות איזי שף. בחרו את סוג הארוחה שאתם רוצים להגיש, תכננו את מספר האורחים וחשבו על תוספות והפתעות אחרות. השפים שלנו יכינו לכם ארוחה טעימה במיוחד ויהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה