קייטרינג אסייתי עם שף פרטי

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

המטבח האסייתי מתאפיין בכמה דברים ייחודיים שלא מוצאים במטבחים אחרים מסביב לעולם; האסתטיקה המופלאה, שילובי הטעמים המיוחדים, הצבעים והניחוחות של מנות מאסיה שבו מיליוני אנשים ברחבי העולם, וגם לישראל הם עשו עלייה. אלו מכם שאוהבים בישול אסייתי מכירים את המגוון העשיר של מנות ממדינות אסיה, ובאיזי שף תוכלו להזמין קייטרינג אסייתי עם שף פרטי בכל עת שתרצו. השפים המקצועיים שלנו מכינים את מיטב המנות האסייתיות, ואתם יכולים ליהנות מסעודה עשירה בניחוח אסייתי בכל עת שתרצו.

הזמנת קייטרינג אסייתי עם שף פרטי

קייטרינג אסייתי מתאים למגוון אירועים; אתם יכולים להזמין קייטרינג לימי הולדת, ימי נישואים, מסיבות ברית/ה, חתונות, וכל אירוע אחר שתרצו. המטבח האסייתי מציע מגוון גדול במיוחד של מטעמים, כך שניתן לבחור בתפריט שמתאים לכל אירוע שאתם עורכים. באיזי שף ישנו מבחר גדול במיוחד של שפים מכל רחבי הארץ, שמתמחים בסוגי בישול ומטבחים שונים. כאן תוכלו למצוא את מיטב השפים שמתמחים בקייטרינג אסייתי עשיר ואיכותי.

אם אתם עורכים אירוע ורוצים להוסיף לו טאץ' מיוחד, קייטרינג אסייתי מהווה דרך טעימה במיוחד לעשות את זה. כל שעליכם לעשות הוא לבחור שף שמתמחה בתחום הזה, וליהנות מאירוע עשיר בטעמים.

איזה מטבח אסייתי לבחור?

המטבח האסייתי הוא עשיר ומגוון, והוא כולל מטעמים ממדינות רבות: סין, יפן, קמבודיה, תאילנד, וייטנאם, ומדינות נוספות. אתם יכולים להזמין קייטרינג עם תפריט אסייתי שאתם אוהבים, וליהנות מאירוע טעים. אם אתם מעוניינים לדעת עוד על השפים שלנו שמתמחים בקייטרינג אסייתי – תוכלו לעשות זאת בכרטיסים המיוחדים של כל שף.

בנוסף, אתם יכולים ליצור קשר עם השפים והשפיות שלנו כדי לשאול שאלות שונות. השירות של איזי שף גם הוא זמין לכם, ואנו נשמח לתת לכם מענה לכל שאלה. ניתן להשאיר אצלנו פניות, וליהנות ממענה מהיר ומקצועי בכל עת.

כמה עולה קייטרינג אסייתי לאירועים?

כמו כל קייטרינג אחר, המחיר של קייטרינג אסייתי תלוי בכמה גורמים: מספר המוזמנים, סוג המנות, תוספות, ועוד. כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת לאירוע שלכם, אנו ממליצים לדעת באופן מדויק ככל שניתן כמה אורחים עתידים להגיע לאירוע. בנוסף, מומלץ לדעת בערך אילו מנות אתם רוצים להזמין. השפים שלנו יוכלו לתת לכם הצעת מחיר עבור האירוע, ואתם תוכלו לבחור את המנות שאתם רוצים להגיש, עם השף שאתם רוצים לעבוד עמו.

הזמנת שפים מקצועיים עד הבית

קייטרינג אסייתי עם שף פרטי שיגיע עד למקום האירוע שלכם מהווה חגיגה של טעמים מופלאים. באתר של איזי שף זמינים לכם שפים שמתמחים במטבח האסייתי, ואתם יכולים לבחור את השף שמגיש את התפריט שאתם מעוניינים להגיש. צפו בכרטיסי המידע של השפים שלנו, או השאירו אצלנו פנייה, ואנו נשמח לסייע לכם להפוך אירועים לבלתי נשכחים.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה