פעילות מגבשת לצוות

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ימי גיבוש ופעילויות גיבוש לעובדים הפכו למסורת אהובה במיוחד בישראל; בימים האלו העובדים מתחברים יחדיו מחוץ לעבודה, וזוכים להכיר זה את זה טוב יותר. כאשר מתכננים פעילות מגבשת לצוות, חשוב לבחור בפעילות שתאפשר לעובדים לשתף פעולה יחדיו, ועם הסדנאות הקולינריות של איזי שף, הם ייהנו מפעילות מגבשת וטעימה במיוחד.

פעילות מגבשת לצוות מבית איזי שף

בישול מהווה פעילות נעימה, טעימה ומהנה במיוחד – גם עבור אלו שהם לא בדיוק מומחים במטבח. באיזי שף ניתן לבחור בין שלל סדנאות קולינריות לעובדים, ולאפשר להם לשתף יחדיו פעולה – עד השגת התוצאה.

הסדנאות זמינות עם מיטב השפים בישראל, ואתם יכולים לבחור סדנה שמתאימה לעובדים שלכם בדיוק: סדנה ים-תיכונית, סדנה אסייתית, סדנת קינוחים, סדנה איטלקית, ואפילו סדנת קוקטיילים.

השפים של איזי שף מספקים שירותי קייטרינג וארוחות פרטיות, ואתם יכולים לבחור גם בשפים שמעבירים סדנאות גיבוש לעובדים. בכל סדנה המשתתפים ילמדו על הרכיבים השונים, כלי ההכנה, טכניקות הכנה וסודות מהמטבח שהופכים כל ארוחה לטעימה במיוחד.

תוך כדי הסדנה, העובדים יכינו מטעמים שונים, ולבסוף ייהנו מארוחה שהכינו במו ידיהם. החוויה הייחודית הזו עוזרת לשבור את שגרת העבודה ולשבור את הקרח בין העובדים, והיא מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש.

כמה עולה סדנת בישול לעובדים?

באתר שלנו זמינים לכם שפים שמתמחים בסוגי בישול שונים. המחיר של כל סדנה משתנה בין שף לשף, ובין סוגי הארוחות השונים. בנוסף, מחירה של כל סדנה נקבע בהתאם למספר המשתתפים, מיקום הסדנה, תוספות מיוחדות, ועוד.

אם אתם מעוניינים לקבל הערכת מחיר, אנחנו נשמח לסייע לכם. כאן באתר של איזי שף אתם יכולים לקרוא על כל אחד מהשפים שלו בכרטיסים האישיים שהכנו עבור כל אחד מהם. בנוסף, אתם יכולים ליצור קשר עם השפים ולקבל הצעת מחיר עבור פעילות מגבשת לצוות.
ניתן גם לפנות לצוות שלנו באיזי שף ולקבל מענה מותאם אישית. אם אתם לא בטוחים איזו סדנה לבחור ואילו שפים מעבירים פעילויות גיבוש – אנחנו כאן עבורכם. אנחנו נשמח לסייע לכם ולספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו עבור ימי גיבוש ופעילויות גיבוש לעובדים.

סדנאות בישול עם איזי שף

בין שאתם מעוניינים לערוך פעילות מגבשת לצוות או סדנת שף אישית – איזי שף זה המקום עבורכם. השפים והשפיות שלנו מעבירים פעילויות נפלאות לזוגות וקבוצות, כך שאתם יכולים ליהנות מחוויה ייחודית וטעימה בכל תצורה שתרצו.

ניתן להתאים את הסדנה לצוות העובדים שלכם, כך שכולם ייהנו מחוויה מגבשת ובלתי נשכחת. אם יש לכם שאלות, הצוות שלנו כאן עבורכם. אתם מוזמנים גם ליצור קשר עם השפים המוכשרים שלנו ולקבל מענה אישי עבור כל שאלה. צפו באתר שלנו וגלו עולם קולינרי עשיר, עם שפים, ארוחות אישיות וסדנאות בישול טעימות במיוחד.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה