סדנת סושי למסיבת רווקות

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

סדנת סושי עם שף פרטי מהווה אופציה מצוינת למסיבת רווקות; אם אתן עומדות לחגוג לחברה קרובה או בת משפחה מסיבה לפני שהיא הופכת לכלה, סדנה מהסוג הזה תאפשר לכן ליהנות מפעילות מהנה וטעימה במיוחד. סדנת סושי למסיבת רווקות זמינה לכן כאן בכל עת, עם שפים מקצועיים שמתמחים בבישול אסייתי ובהכנת סושי.

סדנת סושי למסיבת רווקות: טיפים חשובים

כאשר מזמינים פעילות אוכל עבור מסיבת רווקות, כולל סדנת סושי, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון:

• מיקום: מסיבת רווקות יכולה להיות בכל מקום שתרצו: בית שכור, בית פרטי, בית ספא, וכל מקום אחר שתרצו. אולם, כאשר מזמינים סדנת אוכל, חשוב שיהיה מספיק מקום להכין את המטעמים, וגם אזור שמתאים לבישול.

• בחירת שף: חפשו שף סושי בעל ניסיון בלימוד עבור מתחילים, שיכול לספק חוויה מהנה ואינפורמטיבית. כאן באיזי שף תוכלו ליהנות ממבחר של שפים ושפיות מקצועיים שמתמחים במגוון סוגי בישול, כולל הכנת סושי, וליהנות משיעור מהנה עם מומחה בתחום.

• תפריט: שתפו פעולה עם השף כדי לתכנן תפריט סושי שיתאים להעדפות ולמגבלות התזונה של הקבוצה שלכם. אם לאחת המשתתפות יש אלרגיות, או רגישויות למזון, חשוב לגלות זאת מראש ולוודא שלא יהיו רכיבים שעלולים להזיק לאותן משתתפות. בנוסף, אם אחת מחברות הקבוצה מקפידה על תזונה צמחונית או טבעונית, הודיעו על כך מראש לשף.

• עלות: סדנת סושי עם שף נחשבת ליקרה יותר לעומת סדנאות בישול אחרות, בשל המחירים והאיכות של חומרי הגלם. אין ספק שמקבלים תמורה עבור המחיר, אך חשוב לתכנן מראש תקציב שיהיה מקובל על כל המשתתפות. כדי לגלות כמה עולה סדנת שף, וליהנות מסדנה שמתאימה לתקציב שלכם, ניתן ליצור קשר עם השפים שלנו, ולקבל הצעת מחיר מראש.

• חשבו על תוספות: לצד המטעמים שתכינו בסדנת שף סושי, אתן יכולות ליהנות גם מתוספות שונות, כמו משקאות אלכוהוליים, משקאות קלים, קינוחים מיוחדים, ועוד. מומלץ להוסיף את הדברים האלו מראש כדי שתהיה לכם ארוחה שלמה וטעימה, וחשוב לתאם זאת מראש עם השף שתבחרו.

סדנאות שף פרטיות עם איזי שף

סדנת סושי למסיבת רווקות מהווה דרך מיוחדת וטעימה לחגוג את נישואיה הקרבים של כלת השמחה. השפים המקצועיים של איזי שף עומדים לרשותכם בכל עת, עם סדנאות שכוללות הדרכה מקצועית, חומרי גלם טריים ושירות אדיב ומקצועי.

כאן באתר שלנו ניתן לקרוא על כל אחד ואחת מהמקצוענים שלנו, וליצור איתם קשר עבור מידע נוסף והצעת מחיר. בנוסף, השפים שלנו מגיעים למקום שלקוחותינו עורכים בו מסיבות, וניתן גם להזמין סדנאות בביתם של השפים, בסביבה מקצועית.

מלבד זאת, הצוות שלנו זמין לספק לכם מידע נוסף עבור כל שאלה. אם יש לכם שאלות, או שאתם זקוקים לייעוץ מותאם אישית, פנו אלינו ונשמח לתת לכם את כל המידע שאתם צריכים.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה