סדנת בישול אסייתי עם שף פרטי

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

סדנאות בישול פרטיות עם שפים מאפשרות ליהנות לא רק מארוחה טעימה, אלא גם ממבט מאחוריי הקלעים של מיטב השפים בארץ. עבור אלו מכם שאוהבים בישול אסייתי, סדנת בישול אסייתי עם שף פרטי תאפשר לכם ללמוד את הסודות של המטבח הייחודי הזה. כאן באיזי שף נמצאים מיטב השפים בארץ שמעבירים סדנאות פרטיות, ואתם יכולים ליהנות ממיטב המנות של המטבח האסייתי בארוחה מהנה, מיוחדת ובלתי נשכחת.

אסיה על קצה המזלג

המטבח האסייתי הוא שם כללי לבישול שמגיע אלינו מיבשת אסיה. מכיוון שבאסיה יש מדינות רבות, לכל מקום יש את הבישול הייחודי שלו, עם טכניקות מקומיות, רכיבים מקומיים, תבלינים, וסודות בישול שעוברים מדור לדור. כאשר אתם בוחרים סדנת בישול אסייתי עם שף פרטי, עליכם לבחור תחילה את המדינה שבה אתם רוצים להתמקד. האם אתם אוהבים מטבח סיני? או שאולי המטבח היפני קורץ לכם?

ומה עם תאילנד שישראלים רבים מתאהבים בה בטיולים?

לכל אחת מהמדינות באסיה יש מטעמים שתענוג לאכול וגם להכין, ועם שף פרטי שילמד אתכם טכניקות בישול שונות, אתם תוכלו ללמוד כיצד להכין מנות דגל מהיבשת האהובה.

הזמנת שף בישול אסייתי

ארוחות שף פרטיות מהוות שבירת שגרה טעימה במיוחד. אם אתם רוצים לחגוג אירוע מיוחד או פשוט ליהנות מארוחה טובה – שף פרטי הוא התשובה. השפים של איזי שף הם בעלי התמחויות ומומחיות שונה – כל אחד במטבח שלו. כאן תוכלו למצוא שפים שמתמקדים בבישול אסייתי, ומעבירים סדנאות מיוחדות לקהל הישראלי.

הסדנאות מתאימות במיוחד לימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות רווקות, אירועים מיוחדים אחרים, וגם בימים שבהם אתם רוצים ליהנות מארוחה טובה עם חברים ובני משפחה. כאן באיזי שף תמצאו שפים שמתמחים בבישול אסייתי, ותוכלו לבחור את השף או השפית שמתאימים לכם בדיוק.

כמה עולה סדנת שף בישול אסייתי?

אחת השאלות הנפוצות ביותר היא על המחיר של סדנה לבישול פרטי. התשובה לכך משתנה, שכן יש גורמים רבים שמשפיעים על המחירים של סדנאות: מספר המשתתפים, סוג הארוחה, תוספים שונים (קינוחים, אלכוהול, סלטים, ועוד). אתם יכולים לקבל הצעת מחיר מהשפים שלנו ולגלות בדיוק כמה תעלה לכם סדנה. בכרטיסי השף המיוחדים שהכנו עבורכם זמין לכם מידע על כל אחד ואחת מהשפים, ואנו נשמח לספק לכם מידע על המומחים הקולינריים שלנו.

היכן נערכות הסדנאות?

מלבד סוג המנות, יש לכם את האפשרות לבחור היכן תיערך סדנת הבישול שלכם. כאן בעמוד ישנם שפים שעורכים ארוחות בבתים של הסועדים שלהם, וכן שפים מארחים שישמחו להכין לכם ארוחה בביתם. כל שעליכם לעשות הוא לבחור סדנת בישול אסייתי עם שף פרטי שתרצו, ותוכלו לקבוע את מיקום הארוחה. פנו אלינו עם כל שאלה יש לכם, ונשמח לתת לכם מענה ולספק לכם מידע על השפים והסדנאות שלנו.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה