סדנת בישול איטלקי עם שף פרטי

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם תעשו סקר קולינרי ותשאלו אנשים מה הם המאכלים האהובים עליהם, רבים מהם יגידו "מאכלים איטלקיים". אין ספק שארץ המגף הביאה לנו מטעמים נפלאים שאנו אוכלים באופן קבוע: פסטה, פיצה, פוקצ'ה, וקינוחים מופלאים הם רק חלק מהמאכלים האיטלקיים הנודעים ביותר בישראל ובעולם. אם אתם רוצים ללמוד כיצד להכין מנות דגל איטלקיות – הגעתם למקום הנכון. השפים המקצועיים שלנו מציעים סדנת בישול איטלקי עם שף פרטי שילמד אתכם כיצד להכין את המטעמים האהובים מארץ המגף.

מי בא לארוחה איטלקית?

כאשר מזמינים סדנת בישול איטלקי עם שף פרטי, צריך להחליט מראש על כמה דברים. הדבר הראשון הוא מספר האנשים שיהיו בארוחה שלכם. סדנאות בישול אישיות, מכל הסוגים, מתאימות בעיקר לקבוצות קטנות ובינוניות של אנשים, כך שאתם יכולים להזמין חוויה קולינרית לכם ולחבריכם הקרובים.

כאשר תדעו כמה אורחים יהיו לכם, תוכלו להתייעץ עם השפים שלנו על הארוחה שאתם רוצים. אתם מוזמנים גם ליצור קשר עם הצוות של איזי שף ולגלות את כל הפרטים שאתם צריכים עבור הסדנה הפרטית שלכם.

מה יהיה בארוחה?

התשובה לשאלה הזו תלויה בכם. המטבח האיטלקי הוא עשיר במיוחד, ובמדינה יש מחוזות שונים עם מנות אופייניות. אתם יכולים לבחור בישול איטלקי קלאסי, או לבחור מנות מיוחדות שלא תמיד רואים במסעדות. בנוסף, אתם יכולים לבחור את סוג המנות שיוגשו בארוחה שלכם: מנות חלביות, מנות בשריות, מנות חלביות ובשריות, מאכלים כשרים, מאכלי ים, קינוחים, ועוד. בסדנה השפים ילמדו אתכם טכניקות בישול שונות, ויגלו לכם כיצד להכין מאכלים איטלקיים טעימים במיוחד – חלקם מוכרים יותר, חלקם פחות.

כמה עולה סדנת בישול איטלקי עם שף פרטי?

המחירים של הסדנאות משתנים בהתאם לכמה גורמים: מספר האורחים, סוג המנות, תוספות שונות (אלכוהול, שתייה, סלטים, וכו'). כדי לקבל הצעת מחיר, השפים שלנו ישמחו לדבר עמכם. כאן בעמוד תמצאו את השפים המקצועיים של איזי שף, והם זמינים לקבלת שאלות על הסדנאות השונות. בחרו את השף או השפית שלכם שמתמחים בבישול איטלקי, וגלו כיצד ליהנות מסדנה מיוחדת ובלתי נשכחת.

איפה נערכות הסדנאות?

גם כאן יש לכם אפשרות בחירה: אתם יכולים לבחור סדנה שתיערך בביתכם, או סדנה בבית השף. ישנם שפים מארחים אשר עורכים סדנאות בביתם הפרטי, עם כל הציוד והמצרכים הנדרשים לארוחה. יש גם שפים שמגיעים ליעדים שונים, לרבות ביתם של הלקוחות, כדי להעביר סדנאות מקצועיות.

אתם יכולים לבחור סדנת בישול איטלקי עם שף פרטי בפורמט שנוח לכם, ועבור אירועים שונים: ימי הולדת, ימי נישואים/ימי שנה רומנטיים, סדנאות לקבוצות, סדנאות לעובדים, ועוד. השפים של איזי שף תמיד שמחים להעביר סדנאות טעימות לחובבי בישול בכל רחבי הארץ, והם זמינים לתת לכם מענה. בחרו את השפים שאתם רוצים, וקבלו מידע על סדנאות בישול איטלקי ושלל הסדנאות שאנו מציעים כאן באתר.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה