מתנה לעובדים מצטיינים

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

המסורת הוותיקה של בחירת עובדים מצטיינים מאפשרת להראות את הערכתם של מעסיקים כלפיי אותם עובדים שעושים מעל ומעבר לתפקידם; ובמסורת האהובה הזו נהוג לא רק לציין מיהו העובד/ת המצטיין/ת, אלא גם לתת להם שי מיוחד לכבוד בחירתם. אם אתם מחפשים מתנה לעובדים מצטיינים שהיא לא רק מתנה, אלא חוויה, כאן באיזי שף תוכלו להעניק להם שי ייחודי שהם לא ישכחו.

מתנה לעובדים מצטיינים מבית איזי שף

איזי שף היא פלטפורמה ייחודית, שמחברת בין הקהל הרחב ובין השפים הטובים ביותר בישראל; כאן באתר ניתן ליהנות משירותי שף פרטיים עבור מגוון אירועים, לרבות ימי הולדת, חתונות, מסיבות ברית, וציוני דרך אחרים. מלבד חוויה קולינרית מופלאה, אנו מציעים גם מגוון סדנאות שף ייחודיות שניתן להעניק כמתנה לאחרים.

אם אתם מחפשים מתנה לעובדים מצטיינים, סדנת שף מקצועית היא בדיוק מה שצריך כדי שהעובדים שלכם ירגישו מוערכים.

מה כוללת הסדנה?

סדנאות שף מבית איזי שף כוללות לימודי קולינריה טעימים במיוחד עם שפים מקצועיים; אלו שלוקחים חלק בסדנאות מהסוג הזה מקבלים טיפים בתחום הבישול והאפייה מפיהם של מקצוענים, ולומדים כיצד להכין מנות מיוחדות ממגוון סוגים. ניתן לבחור סדנת שף שתיערך בביתו של מי שעובר את הסדנה, או סדנת שף בביתו של שף מקצועי.

בביתם של השפים שלנו אתם תמצאו עולם קולינרי שלם, שכולל בתוכו תבלינים, כלים מיוחדים, שתייה מובחרת, ופריטים נוספים שלא ניתן למצוא בביתם של בשלנים חובבנים. השפים של איזי שף מעבירים סדנאות לקהל הרחב, ותוכלו להעניק סדנה במתנה לעובדים מצטיינים שאוהבים לבשל ולאכול, ולכל עובד אחר שהצטיין בתפקידו.

איזו סדנה לבחור?

כאן באתר ישנם שפים רבים שניתן לבחור ביניהם עבור סדנת בישול פרטית; שף איטלקי, שף בשר, שף צמחוני, שף טבעוני, שף ים-תיכוני, שף אסייתי, ומקצוענים רבים נוספים. במהלך הסדנה לומדים להכין מספר מנות, ואתם יכולים לבחור שף לפי ההעדפה של העובד, או לפי מטבח מסוים. מלבד סדנאות בישול טעימות במיוחד, ניתן לבחור גם סדנת אפייה, שבה לומדים כיצד להכין קינוחים מנצחים לכל ארוחה. הבחירה היא שלכם, ואתם יכולים לקרוא על כל אחד מהשפים שלנו בכרטיסים האישיים שלהם, כאן באתר.

הזמנת סדנאות שף עבור עובדים מצטיינים

אם אתם רוצים להפתיע עובדים מצטיינים עם חוויה בלתי נשכחת, סדנת שף תעשה את העבודה. כאן ניתן לבחור בין סדנאות שף עשירות בטעמים, ולתת מתנה לעובדים מצטיינים כאות הערכה. אם יש לכם שאלות על הסדנאות ועל מחירן – אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת. בנוסף, ניתן להשאיר פניה אצל השפים שלנו, והם ישמחו לספק לכם פרטים נוספים על הסדנאות. כנסו לעולם של קולינריה, ותיהנו ממטעמים מיוחדים וסדנאות מקצועיות עם מיטב השפים בארץ, כאן באתר איזי שף.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה