מסעדה ליום האהבה

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בין שאתם חוגגים את יום האהבה הישראלי או הלועזי, דבר אחד בטוח: אחת הדרכים המהנות ביותר לחגוג את היום הזה עם מסעדה ליום האהבה. ארוחה רומנטית ביום האהבה היא מסורת אהובה במיוחד, ועם שף פרטי, אתם יכולים לשדרג את החוויה אף יותר. כאן באיזי שף ניתן להזמין ארוחת שף פרטית עבורכם ועבור בני זוגכם, וליהנות מחוויה אינטימית וטעימה בשניים.

מסעדה ליום האהבה: הביאו את החוויה אליכם

שף פרטי ליום האהבה הוא שף מקצועי שניתן לשכור להכנת ארוחות בסביבה פרטית, כמו הבית או אפילו בביתו של השף. ביום האהבה, שף פרטי יכול להיות מתנה רומנטית ויוקרתית לאדם שאתם אוהבים.
בארוחה מהסוג הזה אתם יכולים להירגע וליהנות מארוחת ערב לאור נרות בבית, מבלי שתצטרכו לדאוג לבישול או לניקיון. שף פרטי מבית איזי שף יטפל בכל הכנת הארוחה, וידאג שהכל מבושל ומוצג על השולחן כמו במסעדה לכל דבר. השפים שלנו יכולים גם להתאים אישית את התפריט לטעמכם, לשלב את המנות האהובות עליכם וגם להכין מנות מיוחדות עבור אנשים עם הגבלות תזונתיות.

בנוסף, שף פרטי יכול להוסיף נופך מיוחד לערב על ידי עריכת השולחן עם מצעים, פרחים וקישוטים אחרים, ועל ידי מתן שירות אישי. וכמובן שאי אפשר להכין ארוחה רומנטית ביום האהבה ללא קינוח: השפים שלנו יכינו לכם קינוחים מפנקים במיוחד כדי שתוכלו לסיים את הארוחה הרומנטית שלכם בצורה מתוקה.

כמה עולה שף פרטי ליום האהבה?

אם אתם מעדיפים שף פרטי על פני מסעדה ליום האהבה, הגעתם למקום הנכון. כאן באיזי שף תוכלו לבחור בין מגוון שפים מקצועיים שמכינים מטעמים מקומיים וגם מטעמים מכל רחבי העולם. השפים שלנו מתמחים בסוגי בישול שונים, כך שאתם יכולים לבחור את השף שאתם מעוניינים שיכין לכם ארוחה לפי ההעדפות הקולינריות שלכם. המחיר של ארוחת שף פרטית משתנה בהתאם לשף שבוחרים, המנות שבוחרים, תוספות של אלכוהול, תוספות מיוחדות ואלמנטים אחרים. אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר עבור ארוחה, ניתן ליצור קשר עם הצוות שלנו, או ליצור קשר ישירות עם השפים.

הזמנת ארוחות נפלאות עם איזי שף

שכירת שף פרטי ליום האהבה היא דרך ייחודית ובלתי נשכחת לחגוג את החג עם יקירכם. אם אתם מעוניינים בחוויה של מסעדה ליום האהבה, שף פרטי יספק לכם את החוויה הזו, וגם ישדרג אותה. כאן באיזי שף נמצאים שפים נפלאים שמכינים שלל מנות עבור אירועים שונים. ניתן לקרוא מידע נוסף על השפים הנפלאים שלנו כאן באתר, ולבחור את השף שמתאים לכם בדיוק.
אם אתם מעוניינים במידע נוסף – פנו אלינו. הצוות המקצועי שלנו ישמח לספק לכם מענה אישי, ואנו זמינים לכם בכל עת. צרו עמנו קשר ותכננו ארוחה אינטימית ורומנטית ביום האהבה המתקרב.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה