יום כיף לעובדים

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ימי כיף לעובדים היו מאז ומתמיד דרך מהנה ומיוחדת לגבש בין עובדים, ולהראות את ההערכה של בעלי עסק כלפיהם. כיום יש מגוון פעילויות שמתאימות לימי כיף מהסוג הזה החל ממשחקי גיבוש ועד לפעילויות שטח. וכאן באיזי שף זמינות פעילויות טעימות במיוחד לכל עסק. אם אתם מחפשים רעיון עבור יום כיף לעובדים – כאן זה המקום בו תוכלו להזמין פעילות מהנה ושוברת שגרה לעובדים שלכם.

סדנת בישול לעובדים: יום כיף בלתי נשכח

איזי שף הוא אתר ייחודי שמחבר בין מיטב השפים והשפיות בישראל ובין הקהל הרחב. אצלנו ניתן להזמין ארוחות שף פרטיות לכל אירוע, ושירותי קייטרינג טעימים במיוחד, עם מטעמים קולינריים נפלאים.

בנוסף, השפים שלנו מעבירים סדנאות שף מקצועיות באווירה קלילה, עם מטעמים מיוחדים. אם אתם מעוניינים בסדנת שף עבור יום כיף לעובדים, תוכלו לבחור אצלנו סדנאות שף לקבוצות קטנות או גדולות, וליהנות מיום כיף מיוחד לעובדיכם.

הסדנאות המיוחדות שלנו עוזרות לגבש בין עובדים, עם פעילות שוברת שגרה ומהנה במיוחד. בסדנאות האלו העובדים משתפים יחדיו פעולה כדי ליצור מטעמים מיוחדים יחדיו, ואין ספק שמדובר בשיתוף פעולה טעים במיוחד.

אילו סדנאות שף אתם מציעים?

האתר שלנו כולל מבחר גדול של שפים מקצועיים, אשר מתמחים בסוגי מטבח שונים. עבור ימי גיבוש וימי כיף לעובדים, אתם יכולים לבחור בין מגוון שפים ומגוון תפריטים שהם מציעים: בישול ים-תיכוני, בישול איטלקי, בישול בריא, בישול צמחוני, תפריטים בשריים, ועוד.

ניתן לבחור גם סדנת קינוחים שבה העובדים שלכם ילמדו כיצד לאפות קינוחים טעימים במיוחד. הבחירה היא בידכם, ואתם יכולים לבחור בין מגוון סדנאות נפלאות עבור העובדים שלכם. אם יש בצוות שלכם עובדים עם מגבלות תזונתיות, השפים שלנו ישמחו להתאים עבורם את הסדנה. אתם יכולים ליצור עמנו קשר, או עם השפים, ולהזמין סדנה שמותאמת לכל העובדים שלכם.

כמה עולה יום כיף לעובדים עם איזי שף?

המחירים של סדנאות הבישול והאפייה שלנו הם שונים בהתאם לסוג האוכל שיוכן, ובהתאם לתנאים של השפים שלנו. אם אתם רוצים לתכנן יום כיף בתקציב מסוים – תוכלו למצוא כאן סדנאות מושקעות במחיר שמתאים לכם. הצוות והשפים שלנו זמינים לספק לכם הצעת מחיר ומידע נוסף בכל עת, ונשמח להציע לכם מבחר סדנאות נפלאות עבור ימי כיף וימי גיבוש.
הזמנת סדנת שף בכל עת
ניתן להזמין אצלנו יום כיף לעובדים בכל עת שאתם רוצים; הסדנאות זמינות לכם בבית העסק שלכם, או במקום אחר שבו תרצו לערוך עת הסדנה. אם יש לכם שאלות על השפים, תוכלו לקבל עליהם מידע נוסף כאן באתר, בכרטיסים האישיים שהכנו עבורם. בנוסף, הצוות שלנו וגם השפים עצמם זמינים לספק לכם כל מידע אחר שאתם צריכים. עבור פעילות כיפית ומגבשת במיוחד, הזמינו סדנת שף, ותוכלו להיות בטוחים שהעובדים שלכם ייקחו חלק בחוויה בלתי נשכחת.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה