יום הולדת 60

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתם חוגגים יום הולדת 60, או מעוניינים לחגוג לאדם אהוב את יום ההולדת המיוחד הזה – הגעתם למקום הנכון. אין ספק שמדובר בגיל עגול שדורש חגיגה, ואף חגיגה אינה שלמה בלי ארוחה טעימה עם האנשים שאנו אוהבים. עם ארוחת שף תוכלו ליהנות מחוויה קולינרית בלתי נשכחת, וכאן באיזי שף תוכלו לבחור בין מיטב השפים בארץ.

יום הולדת 60 עם ארוחת שף מקצועית

איזי שף מהווה חממה מיוחדת שבה נמצאים שפים ושפיות מקצועיים מכל רחבי הארץ. כאן אתם יכולים לבחור בין שלל מקצוענים בתחום, וליהנות משירות מקצועי וארוחה בלתי נשכחת.

יש לכם אפשרות לבחור בין מגוון שירותים, כולל סדנאות שף לימי הולדת. אם אתם רוצים להתנסות בחוויה ייחודית וטעימה במיוחד, או להפתיע מישהו שחוגג את יום הולדתו ה-60 – אין כמו בישול גורמה כדי לעשות זאת.

השפים שלנו מציעים מגוון סדנאות מקצועיות ומיוחדות עבור כל אירוע. ניתן להזמין סדנה בביתכם, או סדנה בבית השף, וליהנות ממתנת יום הולדת מיוחדת הסדנאות זמינות ליחידים, זוגות וגם קבוצות. כלומר, אתם יכולים להזמין סדנה קבוצתית לכם ולחברים ובני משפחה, וליצור יחדיו זיכרונות מיוחדים מיום ההולדת.

מלבד זאת, אתם יכולים גם להתרווח וליהנות מארוחת שף שאחד מהשפים שלנו יזמין. השפים מבית איזי שף מגישים תפריטים מותאמים אישית לאירועים פרטיים, כך שאתם יכולים להזמין ארוחה מיוחדת במינה ליום הולדת מיוחד.

ארוחות עולמיות בניחוח מקומי

העולם הקולינרי של השפים שלנו הוא עשיר במיוחד; אצלנו אתם יכולים להזמין ארוחות נפלאות בטעמים מדהימים, ולבחור בין שלל התפריטים המושקעים של השפים שלנו.

השפים של איזי שף מבשלים מטעמים עולמיים וגם מקומיים, כך שתהיה לכם בחירה מאתגרת וגם מהנה במיוחד. ניתן להזמין ארוחה חלבית, ארוחה בשרית, ארוחה טבעונית, ארוחת פירות ים, ארוחה עם שף איטלקי, ארוחה עם שף אסייתי, ארוחה עם שף צרפתי, ארוחה עם שף ים-תיכוני, ועוד.

בכרטיסים האישיים שלנו זמין לכם מידע על כל אחד מהמקצוענים שלנו, ואתם יכולים לבחור את השף שאתם מעוניינים בו עבור יום הולדת 60.

ארוחות יום הולדת בלתי נשכחות

בין שאתם חוגגים יום הולדת 60 או כל אירוע אחר – ארוחה עם שף היא ללא תחרות. השפים שלנו מגישים מגוון תפריטים, ואתם יכולים להזמין את התפריט שאתם רוצים, מתי שאתם רוצים.

השפים של איזי שף זמינים לספק לכם מידע בכל עת, ואתם יכולים לקבל הצעת מחיר עבור הארוחה שאתם רוצים.

ניתן להזמין גם סדנאות מיוחדות עם השפים שלנו, וליהנות מחוויה בלתי נשכחת.

אם אתם מחפשים הפתעה מיוחדת ליום הולדת, הגעתם למקום הנכון. עם מטעמים מופלאים, טכניקות בישול מקצועיות ומקצוענות ללא פשרות, ארוחות וסדנאות שף הן תמיד מיוחדות. עבור כל שאלה הצוות שלנו זמין לספק לכם מענה, ונשמח לעזור לכם לבחור שף לארוחה פרטית או כל אירוע אחר.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה