יום הולדת למבוגרים – על קונספט של שף עד הבית כבר שמעתם?

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ימי הולדת הם ציוני דרך משמחים במיוחד, ובלי קשר לגיל – תמיד נחמד לחגוג את המאורע הזה. ימי הולדת בגילאים מבוגרים מלאים בשמחה מיוחדת, ובמהלכם אפשר ליהנות מחברתם של חברים, בני משפחה, ילדים, נכדים ואנשים אחרים שיקרים לליבנו. להסב סביב השולחן בחגיגות יום הולדת למבוגרים זה משמח במיוחד, וכאן באיזי שף תוכלו ליהנות מארוחות גורמה עבור האירועים האלו. מיטב השפים מחכים לכם ממש כאן באתר, ואתם יכולים ליהנות ממבחר של תפריטים עשירים למסיבת יום ההולדת.

מסיבת יום הולדת למבוגרים בטעמים בלתי נשכחים

ארוחה חגיגית עם חברים ובני משפחה מהווה את הבילוי המושלם בגילאים בוגרים. במקום לטרוח ולהכין ארוחה בעצמכם, אתם יכולים להזמין שירות של שף מקצועי שיגיע עד אליכם ויכין לכם ארוחה טעימה ומושקעת ממיטב חומרי הגלם. אם אתם רוצים לערוך מסיבת יום הולדת בהפתעה – השפים שלנו ישמחו להשתתף בהפתעה ולהכין לכם ולסועדים ארוחה מושקעת וטעימה.

אילו מנות מגישים בארוחת שף עד הבית?

הבחירה היא בידכם; אתם יכולים לבחור בין מגוון תפריטים עשירים לפי טעמכם, ולפי מה חתן/כלת יום ההולדת אוהבים. באתר של איזי שף זמינים שפים מקצועיים שמכינים מטעמים מקומיים, וגם תפריטים מכל רחבי העולם: שפים לבישול צרפתי, שפים לבישול איטלקי, שפים לבישול אסייתי, שפים לבישול ים-תיכוני, ועוד. אתם יכולים לבחור בין תפריט חלבי, בשרי, תפריט פירות ים, תפריט טבעוני, ושלל תפריטים נפלאים אחרים שהשפים שלנו מתמחים בהם.

מה שמשותף לכל התפריטים הוא האיכות של חומרי הגלם, והקפדה על ההכנה של המנות שאתם בוחרים. באיזי שף איגדנו את השפים הטובים ביותר בתחומם, וכולם כאחד מכינים את כל המנות תוך השקעה בכל הפרטים הקטנים. מלבד המנות הראשונות והעיקריות שתזמינו, תוכלו להזמין גם מנות אחרונות, משקאות חריפים, משקאות קלים, סלטים, ומנות רבות אחרות שהשפים שלנו מכינים.

כמה עולה שף עד הבית?

אם אתם מעוניינים להזמין שף עד הבית עבור יום הולדת למבוגרים – מומלץ לבצע את ההזמנה מראש. השפים שלנו נערכים לאירועים מראש על מנת שיוכלו לרכוש ולארגן את כל המצרכים והפרטים. לאחר שתבחרו את סוג התפריט שאתם מעוניינים להגיש, אתם יכולים לקרוא על השפים באיזי שף באתר שלנו. אתם מוזמנים לפנות לצוות שלנו או לשפים עצמם כדי לקבל מידע נוסף על השירותים והתפריטים שלהם.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה