ארוחת טעימות שף

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אי פעם ישבתם במסעדה, בייחוד מסעדת שף, אתם בטח מכירים את ההתלבטות הקשה כשמגישים לכם את התפריט: איזו מנה לבחור? למרבה השמחה, יש דרך שבה כבר לא תצטרכו להתלבט: ארוחת טעימות שף פרטית מאפשרת לכם לטעום שלל מנות נפלאות שתוכלו ליהנות מהן בארוחה אחת. באתר של איזי שף זמינים לכם מגוון שפים ושפיות מקצועיים שמציעים ארוחת טעימות, וכאן תוכלו להזמין ארוחה בלתי נשכחת עם מנות קטנות ועשירות במיוחד.

מה זאת ארוחת טעימות שף?

כמו שהכותרת מרמזת, ארוחת טעימות היא ארוחה שכוללת מנות קטנות בגודל טעימה, בניגוד למנות בגודל מלא. בארוחה רגילה מזמינים לרוב מנת פתיחה, עיקרית וקינוח, אך בארוחת טעימות יש מגוון מנות פתיחה ומנות עיקריות בגודל נגיסה או מספר נגיסות שתענוג לאכול.

הודות לכך אתם יכולים ליהנות משלל מטעמים ומנות שף בארוחה אחת, בלי שתצטרכו לבחור את המנה שקורצת לכם. ארוחות מהסוג הזה מתאימות במיוחד לאירועים זוגיים רומנטיים, וכן ארוחות עם חברים, ואתם יכולים להזמין שף מקצועי שיגיע עד אליכם ויכין לכם מטעמים בטעמים בלתי נשכחים.

הזמנת ארוחת טעימות עד הבית

אם אתם רוצים לשבור את השגרה וליהנות מארוחת גורמה טעימה ועשירה, זה המקום עבורכם. באתר של איזי שף ישנו מאגר גדול וייחודי של שפים ושפיות שמכינים ארוחות בביתם של הלקוחות, עם מיטב חומרי הגלם הטריים ביותר. בנוסף, אתם יכולים להזמין ארוחת שף בביתם של השפים עצמם, ולשדרג את החוויה אף יותר.

באתר אתם יכולים לבחור בין מגוון מטבחים ותפריטים, לרבות ארוחת טעימות איטלקית, ארוחת טעימות צרפתית, ארוחת טעימות אסייתית, ועוד. הבחירה היא שלכם, ואתם יכולים להזמין תוספות של משקאות וקינוחים נפלאים שיהפכו את הארוחה לארוחת שף אינטימית ובלתי נשכחת.

כמה עולה ארוחת טעימות?

המחיר של ארוחת טעימות שף משתנה בהתאם למספר גורמים: השף שבחרתם, סוג התפריט, המנות שמגישים, תוספות שונות, ועוד. אם אתם רוצים לקבל הצעות מחיר אצל מיטב השפים בישראל, אין שום בעיה. באתר של איזי שף השקנו כרטיסים אישיים לכל אחד מהשפים והשפיות, שכוללים מידע עליהם, וכן פרטי התקשרות. אתם יכולים ליצור קשר עם השפים שלנו ולקבל הצעת מחיר עבור ארוחת שף עשירה וטעימה במיוחד לפי הדרישות שלכם.

ארוחות שף פרטיות עם מיטב השפים בישראל

בין שאתם בוחרים ארוחת טעימות או ארוחה רגילה, עם השפים של איזי שף מובטחת לכם חוויה בלתי רגילה. המקצוענים שלנו מתמחים במגוון מטבחים, ומספקים שירות מותאם אישית ללקוחות רעבים בכל רחבי הארץ. כדי ליהנות מארוחת שף רומנטית, אתם כבר לא צריכים לצאת מהבית.

באיזי שף מחכים לכם מקצוענים קולינריים שיכינו לכם ארוחת בלתי נשכחת למגוון אירועים, עם מטעמים נפלאים בכל ארוחה. אם יש לכם שאלות, הצוות שלנו באתר זמין לספק לכם מענה מותאם אישית, ולסייע לכם לבחור שף מקצועי עבור כל אירוע.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה