ארוחה רומנטית עם שף פרטי

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אין ספק שאחת הפעילויות המהנות ביותר עם בני זוג היא סעודות משותפות. בין שמדובר בארוחה פשוטה או בארוחה במסעדת שף, זה תמיד מהנה לחלוק מטעמים עם החצי השני שלנו. אם אתם מחפשים חווית ארוחה רומנטית במיוחד, כאן באיזי שף תמצאו חוויות קולינריות ללא תחרות. ארוחה רומנטית עם שף פרטי עם אחד מהשפים שלנו תאפשר לכם ליהנות מבילוי רומנטי עם בני זוגכם, ולחגוג יחדיו את החיים ואת האהבה.

ארוחה רומנטית עם שף פרטי: מתי כדאי?

התשובה לשאלה הזו תלויה בכם: אנשים רבים אוהבים להזמין ארוחות שף פרטיות לזוג כדי לציין מועדים מיוחדים: ימי נישואים, ימי שנה משותפים, ימי הולדת, הצעות נישואין, ועוד. ארוחה רומנטית בזוג בניצוחו של שף משדרגת את חוויית האכילה, ואתם יכולים לבחור בדיוק עבור איזה אירוע אתם רוצים להזמין ארוחה כזו. מלבד אירועים מיוחדים, ניתן להזמין ארוחת שף פרטית גם בלי אירוע מיוחד באופק; זאת דרך מצוינת להראות לבני זוגכם שאתם מעריכים ואוהבים אותם, וזה תמיד כיף לאכול ביחד ארוחה שהיא חוויה קולינרית.

אילו ארוחות שף זוגיות ניתן להזמין?

באתר איזי שף אספנו את מיטב השפים והשפיות בארץ במקום אחד. כאן באתר תוכלו לראות את המגוון הגדול של השפים המקצועיים שלנו, ולבחור את המקצוען שקורץ לכם. אצלנו תוכלו למצוא שף לכל אירוע ועם כל תפריט שתרצו: תפריט איטלקי, תפריט צרפתי, תפריט ים-תיכוני קלאסי, תפריט בשרי, תפריט חלבי, תפריט טבעוני, תפריט צמחוני, תפריט פירות-ים, ועוד.

מלבד זאת, אתם יכולים לבחור היכן לערוך את הארוחה הזוגית שלכם: בביתכם או בביתם של השפים. המקצוענים שלנו מציעים ארוחות שהן חוויה בפני עצמה בביתם, ותוכלו ליהנות מערב משותף של ניחוחות וטעמים בביתו של שף מקצועי.

כמה עולה ארוחה זוגית עם שף פרטי?

מחירה של ארוחה רומנטית עם שף פרטי תלויה במספר גורמים: השף שאתם בוחרים, המנות שאתם בוחרים, ותוספות שונות. השפים הנפלאים שלנו מציעים תפריטים עשירים שתוכלו לבחור בהם את המנות שאתם רוצים לאכול עם בני זוגכם. בנוסף, אתם יכולים לבחור תוספות שונות, כמו שתייה חריפה, יין, קינוחים, ועוד.

אתם מוזמנים לפנות לשפים שלנו כדי לקבל הצעת מחיר, ולשוחח עמם על התפריטים שהם מציעים. השפים שלנו ישמחו לחזור אליכם עם תשובה לכל שאלה, ואתם יכולים גם ליצור עמנו קשר בכל עת, ולקבל מענה מהיר מהצוות המקצועי של איזי שף.

חגיגה קולינרית בזוג זה איזי שף

ארוחה רומנטית עם שף פרטי מהווה דרך טעימה ושוברת שגרה ליהנות מבילוי עם בני זוגכם. כאן באיזי שף יש לכם בחירה בין מבחר של שפים ושפיות מקצועיים שמכינים מטעמים שונים ממיטב חומרי הגלם הטריים ביותר. בחרו את השף שאתם רוצים, ותיהנו מחוויה מיוחדת עם החצי השני שלכם.

הכירו את השפים שלנו

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה