מתכון גלידה משני רכיבים שירענן לכם את הקיץ

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כמו בכל שנה, הקיץ הישראלי הגיע כבר באביב, וכולנו מחפשים דרכים לצנן מעט את הגוף, ואין דרך טובה וטעימה יותר לקרר את ימי הקיץ החמים מאשר עם גלידה צוננת ומתוקה. המתכון הבא לגלידה כולל שני רכיבים עיקריים, ואתם יכולים להשתולל עם טעמים לפי בחירתכם. התוצאה היא גלידה ביתית קרמית במיוחד במרקם מפתיע שכולם יאהבו, וגם קינוח מתוק שאפשר להכין בבית בזול.

רכיבים:

  • 1 פחית חלב מרוכז ממותק
  • 2 מיכלי שמנת מתוקה להקצפה 38% שומן
  • עבור הטעם: 1 כפית תמצית וניל איכותית. ניתן להוסיף גם חתיכות של עוגיות, שוקולד מריר מומס, תותים פרוסים, מחיות פרי או כל תוספת אחרת שאתם אוהבים.

אופן ההכנה:

  1. יוצקים את החלב המרוכז הממותק לקערה גדולה.
  2. מערבבים את תמצית הווניל, או רכיבי טעם אחרים, לתוך החלב המרוכז.
  3. מקציפים את השמנת המתוקה: יוצקים את השמנת לקערת מיקסר או לקערה של מערבל סטנד. השתמשו במיקסר ידני, במיקסר סטנד או בבלנדר טבילה כדי להקציף את השמנת עד שהיא מתקשחת – במשך כ-3 דקות לפחות.
  4. מקפלים בעדינות כף גדושה מהקצפת לתוך החלב המרוכז. לאחר מכן, מקפלים את יתר הקצפת לתוך החלב המרוכז: התחילו לקפל בעדינות את הקצפת לתוך החלב המרוכז. בהתחלה, זה ייראה מאוד גבשושי. ככל שממשיכים לקפל, התערובת תהפוך חלקה יותר ותהיה רכה. עצרו כאשר רואים רק כמה גושי קצפת קטנים פה ושם. בשביל מרקם אוורירי, הכניסו כרבע מהשמנת המוקצפת לתוך תערובת החלב הממותק, קפלו את הכמות במלואה, והמשיכו עד שהשמנת המוקצפת תיגמר.
  5. מעבירים את הגלידה לכלי מתאים להקפאה. השתמשו במרית כדי לגרד את כל בסיס הגלידה לתוך כלי ההקפאה. החליקו את החלק העליון ולאחר מכן הניחו נייר שעווה ישירות על פני השטח כדי למנוע היווצרות גבישי קרח. הקפיאו למשך 6 שעות לפחות והגישו בכל עת שתרצו.
עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה