סירות בטטה במילוי בשר מתובל

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
בשר בקר עם ירקות

בשר טחון הוא אחד מהרכיבים הטעימים והקלים ביותר לעבוד איתם; בישול, טיגון ואפילו אפייה של בשר טחון מאפשרת להכין מנות נפלאות במהירות הבזק, כך שאם אתם רעבים – תמיד מומלץ שיהיה לכם בשר בקר במקפיא או במקרר. אם יש דבר אחד שתמיד טעים לעשות הוא למלא ירקות בבשר טחון מתובל, והיום ירק המילוי שלנו הוא בטטה. הניגוד בין המתיקות הטבעית והרכות של הבטטה עם הבשר המלוח מהווה חגיגת טעמים שתענוג לאכול. נסו את המתכון הזה לארוחה הבאה שלכם, ותיהנו ממנה טעימה, מזינה וממכרת במיוחד.

רכיבים (עבור 4 מנות):

  • חוררו כל בטטה כמה פעמים באמצעות מזלג והכניסו למיקרוגל על עוצמה גבוהה ל-5 דקות, בכלי שמתאים לשימוש במיקרוגל. הפכו את הבטטות, והכניסו אותן למיקרוגל ל-5 דקות נוספות. הוציאו והניחו בצד.

    הכניסו למעבד מזון את הגזר הקצוץ, הבצל, העגבניות, השום, 2 כפות חומץ היין, הכמון, 1 כפית מלח, אורגנו, פלפל קאיין/צ'ילי, ומעט פלפל שחור. חממו שמן במחבת נון-סיק גדולה על להבה בינונית-גבוהה. הוסיפו למחבת את תערובת הירקות ובשלו תוך ערבוב מתמיד עד לייבוש – כ- 3 עד 4 דקות.

    הוסיפו 1/4 כוס מים והניחו לבישול. ערבבו את התערובת מדי פעם, עד שהמים יתאדו. הוסיפו למחבת את הבשר הטחון ובשלו תוך כדי ערבוב של הבשר, עד לפירוק מלא והשחמה שלו – כ-5 דקות. הסירו את המחבת מהאש.

    חתכו את הבטטות ל-2, גרפו מעט מבשר הירק והוסיפו אותו לתערובת הבקר; ערבבו יחד. חלקו את חצאי הבטטה בין ארבע צלחות ומלאו בנדיבות כל חצי בתערובת בקר-בטטה.

    הכניסו לקערה את הגזר הגרוס עם הכוסברה, את שאר חומץ היין ו 1/4 כפית מלח. ערבבו היטב והניחו מעל סירות הבטטה עם הבשר.

אופן ההכנה:

  • חוררו כל בטטה כמה פעמים באמצעות מזלג והכניסו למיקרוגל על עוצמה גבוהה ל-5 דקות, בכלי שמתאים לשימוש במיקרוגל. הפכו את הבטטות, והכניסו אותן למיקרוגל ל-5 דקות נוספות. הוציאו והניחו בצד.
  • הכניסו למעבד מזון את הגזר הקצוץ, הבצל, העגבניות, השום, 2 כפות חומץ היין, הכמון, 1 כפית מלח, אורגנו, פלפל קאיין/צ'ילי, ומעט פלפל שחור. חממו שמן במחבת נון-סטיק גדולה על להבה בינונית-גבוהה. הוסיפו למחבת את תערובת הירקות ובשלו תוך ערבוב מתמיד עד לייבוש – כ- 3 עד 4 דקות.
  • הוסיפו 1/4 כוס מים והניחו לבישול. ערבבו את התערובת מדי פעם, עד שהמים יתאדו. הוסיפו למחבת את הבשר הטחון ובשלו תוך כדי ערבוב של הבשר, עד לפירוק מלא והשחמה שלו – כ-5 דקות. אפשר לבשל יותר זמן אם אתם רוצים שהבשר יהיה מטוגן. הסירו את המחבת מהאש.
  • חתכו את הבטטות ל-2, גרפו מעט מבשר הירק והוסיפו אותו לתערובת הבקר; ערבבו יחד. חלקו את חצאי הבטטה בין ארבע צלחות ומלאו בנדיבות כל חצי בתערובת בקר-בטטה.
  • הכניסו לקערה את הגזר הגרוס עם הכוסברה, את שאר חומץ היין ו 1/4 כפית מלח. ערבבו היטב והניחו מעל סירות הבטטה עם הבשר.

ובתיאבון!

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה