שף פרטי לשבת חתן

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אין ספק שבמדינה הקטנה שלנו אוהבים לנצל כל הזדמנות לחגיגה, וחגיגות שנלוות לחתונות הן בין המשמחות ביותר. בשבת הראשונה שלאחר החתונה, נהוג לחגוג שבת חתן עם בני משפחה קרובים, וליהנות ממטעמים שונים המלווים בברכות עבור המאורע המיוחד. אם אתם מעוניינים לשדרג את שבת החתן שלכם, מומלץ להזמין שף פרטי לשבת חתן שיכין לכם מטעמים בלתי נשכחים. באיזי שף זמינים לכם שפים שיכינו לכם ארוחות מופלאות לשבת חתן, ואנו מזמינים אתכם ליהנות מהתפריטים המגוונים שזמינים לכם עם איזי שף.

חגיגות שבת חתן עם ארוחות בוטיק


שף פרטי לשבת חתן מכין ארוחות בוטיק מיוחדות שמיועדות לקבוצה קטנה או בינונית של אנשים. כאשר שוכרים שף פרטי לאירועים מהסוג הזה, ניתן לבחור בין שלל תפריטים מיוחדים בהתאם לרצונכם, וליהנות מארוחות מופלאות שמוכנות על ידי מומחים בתחום. באיזי שף זמינים לכם שפים רבים שמתמחים בתחומם, ואתם יכולים לבחור תפריטים מגוונים עבור ארוחות לשבת חתן.

תפריטים עשירים לשבת חתן

הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו לשבת חתן הוא איזה תפריט אתם רוצים לארוחות? וגם – האם אתם מעוניינים בשף לארוחה אחת בלבד? או למספר ארוחות? כיום אתם יכולים לבחור בין מגוון תפריטים לארוחות שף לשבת חתן, כולל: שף פרטי למטבח מרוקאי, שף פרטי למטבח פרסי, שף פרטי למטבח איטלקי, שף פרטי למטבח אסייתי, ועוד.

אתם אלו שמחליטים אילו מנות יוגשו בארוחות שלכם, ואתם יכולים לבחור בין מגוון השפים שזמינים לכם באתר איזי שף. מלבד סוג המטבח, אתם יכולים לבחור גם בין מנות חלביות, מנות בשריות, מנות צמחוניות, וגם מנות טבעוניות. אם לחלק מהאורחים שלכם יש מגבלות תזונתיות, כמו רגישות לגלוטן, חשוב למסור את המידע לשף. השפים של איזי שף ישמחו להכין עבורכם מנות מיוחדות, גם לאורחים עם מגבלות תזונתיות, כדי שכולם יוכלו ליהנות מארוחות שבת חתן עשירות.

מנות בלתי-נשכחות בטעמים מופלאים

אין ספק שלשפים אין תחרות בכל הנוגע להכנת ארוחות לאירועים מיוחדים, לרבות שבת חתן. כדי לשדרג את האירוע המיוחד שלכם, חשוב לבחור בשף שמתאים לצרכים שלכם, בכל המובנים. כאן באיזי שף ליקטנו את מיטב השפים בארץ, שמכינים מנות מופלאות עם הרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר.
התפריטים ניתנים להתאמה אישית, ואתם יכולים לבחור את המנות שאתם רוצים, ולערוך בהן שינויים במקרה הצורך. כל המנות מוכנות בעבודת יד מוקפדת, ואם אתם מעוניינים בשירותי קייטרינג כשר לשבת חתן – זה המקום למצוא בו ארוחה כזו, בלי להתפשר על האיכות.

שירות אישי בכל ארוחה

שף פרטי לשבת חתן משדרג את האירוע המיוחד הזה בצורה מופלאה. כדי שאתם, וגם האורחים שלכם, ייהנו ממטעמים מיוחדים לכבוד שבת חתן – אנו מציעים לכם שירותים של מיטב השפים בתחומים. בחרו את השף שלכם מאיזי שף, ותיהנו מארוחה טעימה, עם מיטב הרכיבים, ועם שירות מקצועי לאורך כל הדרך.

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה