שף פרטי לשבועות

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מחפשים שף פרטי לחג השבועות? הגעתם למקום הנכון! באיזי שף תוכלו למצוא שפים מקצועיים לחג השבועות, וליהנות ממבחר של מנות טעימות במיוחד. השפים שלנו זמינים לכם להזמנת ארוחות לחג השבועות, ואתם יכולים ליהנות מתפריטים עשירים במיוחד לחג הייחודי הזה.

תפריט שבועות עשיר וטעים

חג השבועות הוא חג הביכורים, והוא מאופיין בעיקר במאכלים חלביים ממגוון סוגים: פשטידות, סלטים עשירים עם גבינות, פסטות, פיצות, וכל מה שניתן להכין מחלב ומוצריו. שף פרטי לשבועות יכין עבורכם תפריט שבועות עשיר במיוחד עם מיטב המנות החלביות. מלבד המנות הטעימות האלו, אתם יכולים להזמין גם תוספות שונות -כמו סלטים, מתאבנים, לחמים ולחמניות, משקאות קלים, משקאות אלכוהוליים, ועוד.

אם אתם נמנעים ממוצרי חלב, או שחלק מהאורחים שלכם מעדיפים מאכלים שאינם מכילים מוצרי חלב – תוכלו להזמין מנות טבעוניות. השפים באיזי שף מכינים תפריטים מותאמים אישית לשבועות, כך שתוכלו להזמין מגוון מנות, חלביות או ללא מוצרי חלב, לפי בחירתכם.

כמה אורחים תהיו?

הזמנה של שף פרטי לשבועות מאפשרת לכם ולאורחים שלכם ליהנות מארוחה עשירה בביתכם, או מחוצה לו. כדי שניתן יהיה להרכיב לכם תפריט שבועות מושקע, חשוב שתדעו כמה אנשים יהיו בסעודה.

שפים מכינים ארוחות לפי מספר סועדים ולפי מספר מנות, כך שמומלץ להכין רשימת אורחים מראש. לאחר מכן, תוכלו להמשיך לבחירת המנות שאתם רוצים לסעודת השבועות שלכם. השפים יכינו לכם ארוחה בלתי נשכחת, ותוכלו לבחור בין הכנה של המנות במקום, או משלוח של מנות מוכנות.

איכות ללא פשרות עם איזי שף

השפים באיזי שף הם שפים בעלי ניסיון ענף בתחום. כאן תוכלו למצוא שפים שמתמחים במטבחים עולמיים, וכן שפים שמתמחים במטבח חלבי/בשרי. לארוחת החג שלכם אתם יכולים להזמין שף חלבי או שף בשרי לפי המנות שאתם רוצים להגיש.

בין שתבחרו במטבח חלבי, בשרי או מעורב, דבר אחר בטוח – השפים של איזי שף מכינים כל ארוחה עם מיטב חומרי הגלם, בדגש על טריות ומקוריות. אתם והאורחים שלכם תוכלו ליהנות מארוחה עשירה במיוחד, ולהרגיש את הטעמים המיוחדים של מנות מוכרות וגם מנות חדשות.

יש לכם את האפשרות לבחור בין תפריטים מוכנים מראש, או לבצע התאמות במנות שיוגשו לכם. השפים זמינים לכם לשאלות, ואתם יכולים לבדוק את האפשרויות שעומדות בפניכם בכל עת. בהכנה במקום או בהכנה מראש, אתם יכולים להיות בטוחים שתיהנו ממנות טריות בטעמים מיוחדים.

מלבד הארוחה, אתם יכולים להזמין קינוחים טעימים במיוחד, ואין צורך לומר שהקינוחים של חג השבועות הם בין הטעימים ביותר.

שף פרטי לשבועות עם איזי שף

אם אתם מארחים בחג השבועות הקרוב, או פשוט רוצים ליהנות מארוחה טעימה ומושקעת – איזי שף כאן עבורכם. השפים שלנו זמינים להכין לכם ארוחות בלתי נשכחות לחג השבועות, עם מטעמים מיוחדים שמאפיינים את החג האהוב, וגם מנות שיוצאות מחוץ לקופסה.

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה