שף פרטי לפסח

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

במהלך השנה, אנו חוגגים לא מעט חגים ומועדים מיוחדים. לכל אחד מהחגים יש את המאכלים שלו, ואין ספק שהתפריט המיוחד ביותר בשנה נאכל בחג הפסח. בחג הזה, כולנו מתאספים סביב שולחן החג, עם חברים ובני משפחה, וסועדים מנות שלא אוכלים בשאר השנה, ובהחלט יש מנות רבות כאלו. אם אתם רוצים לשדרג את ארוחת החג שלכם, או רוצים לנוח לאחר הניקיונות – הזמינו שף פרטי לפסח שיכין לכם את מטעמי החג האהובים.

שף פרטי לחגים עם איזי שף

תקופות החגים הן תמיד עמוסות: אנחנו מוצאים את עצמנו מתרוצצים בין עבודה, לסידורים, למשפחה, ומנסים לרכוש את כל המוצרים שצריך עבור החגים השונים. כדי שתוכלו ליהנות בנחת מערב חג הפסח, איזי שף מציעה שירותים של שף פרטי לפסח ולחגים אחרים. במאגר שלנו תוכלו למצוא שפים מקצועיים שיכינו את המנות שאתם רוצים, ויארגנו לכם חג בלתי נשכח.

תפריט פסח עשיר בהתאמה אישית

אין ספק שתפריט הפסח הוא מגביל; אנשים רבים שומרים פשטות בחג הזה, ונמנעים ממאכלים רבים. בין שאתם שומרים על כשרות בפסח ובין שלא, השפים של איזי שף יכינו לכם ארוחה עם מנות חג מסורתיות לבחירתכם. יש לכם את האפשרות לבחור בין תפריטים שונים, לרבות תפריט מרוקאי, תפריט ים-תיכוני, תפריט פרסי, ותפריטים נפלאים נוספים עם מנות טעימות במיוחד.

בנוסף, אתם יכולים לבחור מנות ללא קטניות נפלאות שישדרגו את שולחן החג בצורה טעימה במיוחד. אם אתם רוצים לבצע שינויים מסוימים בתפריט, או לכלול מנות נוספות/משקאות – ניתן לעשות זאת בקלות. התייעצו עם השפים, ובחרו את התפריט שאתם רוצים, עם או בלי תוספות.

בחירת שף פרטי לחג הפסח

אם אתם רוצים שף פרטי לחג הפסח, תצטרכו לעשות רשימה של כמה דברים: אתם צריכים לדעת כמה אורחים יהיו בארוחה שלכם. שפים פרטיים מכינים ארוחות לפי מספר מנות, אז חשוב שתהיה לכם הערכה מדויקת ככל האפשר של האורחים שיגיעו.

בנוסף, חשוב שתדעו מה התקציב שלכם לארוחה. מחירים של מנות שונות נקבעים בהתאם למספר האורחים וגם מספר המנות. בנוסף, מחיר הארוחה נקבע לפי תוספות שונות, אז אתם צריכים לדעת האם אתם רוצים סלטים מיוחדים, משקאות אלכוהוליים, משקאות קלים, ועוד.

השפים באתר איזי שף מציעים מגוון תפריטים לפסח, במגוון מחירים, כך שאתם יכולים לבחור את השף שאתם רוצים לארוחה שלכם. אתם יכולים להזמין מנות מוכנות שיגיעו עד אליכם, או מנות שהשף יכין בביתכם. ארוחות שף ביתיות מתאימות לקבוצות קטנות עד בינוניות, אך אם אתם מארחים קבוצה של אנשים – תוכלו לבדוק האם ניתן להזמין מספר גדול יותר של מנות.

אם אתם מחפשים שף פרטי לפסח – השפים של איזי שף כאן עבורכם. עם מגוון מנות מיוחדות בטעמי החג, שישדרגו לכם את החג בצורה טעימה.

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה