שף פרטי למטבח הפרסי: לסעודה בלתי נשכחת

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תבשיל בשר פרסי

המטבח הפרסי הביא לנו לא מעט מטעמים אהובים בטעמים עשירים; ריחות התבשילים הפרסיים הם בלתי נשכחים, ואם אי פעם אכלתם ארוחה פרסית, אתם בוודאי תשמחו ליהנות מהטעמים האלו שוב ושוב. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם את שעות הבישול הרבות שהמטבח הזה דורש, תוכלו להזמין שף פרטי למטבח הפרסי שיכין לכם את המטעמים האהובים ביותר מפרס. עם בשר, תבלינים עשירים, וכמובן גם אורז – כך תיהנו לכם מסעודה פרסית כיד המלך.

המטבח הפרסי: השפעות וטעמים מרכזיים

כמו שידוע לרובנו, פרס היא מדינה שאינה קיימת יותר; פרס הפכה במרוצת השנים לאיראן, וכמו מטבחים של מדינות אחרות – המטבח הפרסי מושפע מvמטבחים של המדינות הסמוכות אליו.
הטעמים המרכזיים של המטבח הפרסי מושפעים ממרכז אסיה, מטורקיה ואפילו מהמטבח ההודי. בתפריט הפרסי ניתן למצוא תבשילים עשירים רבים עם עשבי תיבול וירקות שהופכים כל מנה לייחודית במינה.

בנוסף, בתבשילים מהמטבח האיראני נהוג לשלב בין מרקמים שונים וטעמים מתוקים ומלוחים. בגלל זה ישנם תבשילים רבים שבהם יש שילוב של בשר עם פירות וגם קטניות.
אם אתם אוהבים טעמים חזקים ומאכלים עם כל הטוב שיש לטבע להציע – המטבח הפרסי הוא בדיוק עבורכם. ארוחה פרסית מסורתית תפנק אתכם במטעמי בשר, אורז, פירות, עשבי תיבול, ותבלינים עם ניחוחות בלתי נשכחים.

המטעמים הנודעים של המטבח הפרסי

אנשים רבים מזהים מנות אורז בתור מנות הדגל של המטבח הפרסי. נכון, יש שימוש נרחב באורז במטבח האהוב הזה, אבל זה לא הרכיב היחיד בתפריט. אורז פרסי הוא אכן מפורסם, אך יש מטעמים נוספים מהמטבח ששווה להכיר: חורשט סבזי, כופתאות גונדי, טורשי, ומשקה הפאלודה הנודע.

המאכלים הנודעים של המטבח האיראני דורשים לא מעט הכנה, ולכן אנשים רבים מעדיפים ליהנות מהתבשילים האלו במסעדות. אם אתם רוצים להכניס לביתכם את הניחוחות והמטעמים הנודעים מפרס זמין לכם שף פרטי למטבח פרסי שיכין לכם סעודה עשירה.

שף פרטי למטבח הפרסי לחגיגות פרטיות

בשנים האחרונות אנשים רבים נהנים משפים פרטיים שמכינים עבורם סעודות עם טעמים מרחבי העולם. גם אתם יכולים ליהנות משף פרטי שיכין עבורכם ארוחה פרסית מסורתית עם מיטב המנות של העדה.
כדי שתוכלו ליהנות מסעודה פרסית כמיטב המסורת, חשבו מראש כמה אורחים אתם מעוניינים להזמין. שף פרטי יכול להכין ארוחה עבור מספר אורחים, או אפילו עבור זוג – זה תלוי בכם!

לאחר מכן, תוכלו לבחור אילו מנות יוגשו בסעודה שלכם. ניתן לבחור מנות בשריות, חלביות, צמחוניות, וגם טבעוניות שכל האורחים ייהנו מהן. האוכל יגיע עד אליכם, ותוכלו להסב לשולחן עם המנות הטעימות ביותר מפרס. וכמו בכל ארוחה, צריך לחתום את הסעודה עם מתוקים; בקשו מהשף שיכין לכם מטעמים מתוקים מהמטבח האיראני, ותסגרו את הארוחה עם טעם מתוק בפה.

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה