שף פרטי למטבח הטריפוליטאי: מיטב המטעמים מהמטבח האהוב

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

המטבח הטריפולטאי הוא אחד מהמטבחים האהובים ביותר בישראל, ויש לכך סיבות רבות וטובות. המטבח העשיר משלב טעמים אהובים במיוחד במדינה הקטנה שלנו, וקשה לעמוד בפניי הניחוחות שעולים מתבשילים טריפוליטאיים. אם אתם רוצים ליהנות ממיטב הטעמים שיש למטבח הייחודי הזה להציע, זמין לכם שירות שף פרטי למטבח טריפוליטאי שיכין עבורכם ארוחת מלכים במיטב המסורת של טריפולי.

המטבח הטריפוליטאי על קצה המזלג

למרות שאנו רגילים למונח 'הבישול הטריפוליטאי', השם הזה מטעה; המטעמים האופייניים למטבח הזה עשו עלייה מלוב, כך שמדובר בעצם בבישול לובי. הסיבה לכינוי המוטעה היא הריכוז של יהדות לוב בעיר טריפולי; מרבית היהודים מלוב הגיעו לישראל מהעיר המרכזית, כך שהכינוי דבק לעם הלובי עצמו וגם למטבח הלובי.

כמו סוגי מטבחים רבים אחרים, המטבח הלובי לא עומד בפניי עצמו; הוא משלב בתוכו טעמים מהמטבח הים-תיכוני, מהמטבח הערבי, ובאופן מפתיע – גם מהמטבח האיטלקי. בעבר, לוב הייתה חלק מהקולוניה של איטליה, כך שהמטבח הלובי משלב בתוכו אלמנטים רבים ממדינת המגף.

למטבח הלובי היהודי יש נשמה משלו, עם מטעמים שהשתרשו עמוק במדינת ישראל: קוסקוס, מפרום וחריימה הם רק חלק מהמנות האהובות שהביאו איתם יהודי לוב לארץ. מלבד המנות השגרתיות, המטבח הטריפוליטאי כולל בתוכו גם קינוחים מופלאים, כמו עוגיות יויו, מקרוד ודבלה.

בחגים נהוג לאכול מטעמים חגיגיים במיוחד, כמו ספינג', בסיסה, בזין, בולו, ועוד ועוד. אין ספק שהמטבח הטריפוליטאי העשיר הביא לנו מנות נפלאות רבות שניתן ליהנות מהם במסעדות וגם באירועים פרטיים.

שף פרטי למטבח הטריפוליטאי

אם אתם רוצים ליהנות מהמטבח הטריפוליטאי, זמינים לכם שפים שישמחו להכין לכם ארוחה כמיטב המסורת של לוב. התבשילים הביתיים העשירים יוצרים ארוחה ביתית בניחוח ייחודי, ואנשים רבים בוחרים לערוך אירועים פרטיים עם הטעמים המאפיינים את המטבח הלובי.

שף פרטי לארוחה טריפולטאית זמין לאירועים קטנים וגדולים, כך שתוכלו ליהנות מארוחה עשירה עם חברים ובני משפחה בכל עת שתרצו. התפריט של המטבח הלובי כולל בתוכו מאכלים אהובים רבים שתוכלו לבחור ביניהם, לצד סלטים עשירים ותוספות פופולריות.

מאכלי בשר מאפיינים את המטבח הלובי, אך זה לא אומר שאתם לא יכולים ליהנות גם ממנות ללא בשר. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע ללא בשר, או להזמין אורחים שאינם אוכלים בשר – תוכלו ליהנות מגרסאות צמחוניות של מנות הדגל מטריפולי.

כל המנות הן טריות ומוכנות על ידי מומחים למטבח הטריפוליטאי. האוכל הייחודי של המטבח הלובי דורש לא מעט שעות בישול, כך שמדובר בפינוק אמיתי שלא תמיד יש לנו זמן להכין לעצמנו.
המטבח הטריפוליטאי, או המטבח הלובי, הביאו לנו מנות שאי אפשר בלעדיהן. מלבד מסעדות המגישות אוכל לובי, ניתן להזמין גם שף שיכין ארוחה טריפוליטאית נפלאה במיוחד עבורכם. בחרו את המנות שאתם רוצים, ותיהנו ממנות של אחד המטבחים האהובים בישראל.

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה