שף למסיבת גיוס

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

גיוס לצבא הוא אחד השלבים המשמעותיים ביותר בחייהם של ישראלים; התקופה שלפני הגיוס ובמהלך הגיוס היא מרגשת, ואנשים רבים בוחרים לחגוג אותה במסיבות לפני גיוס. כדי לציין את הגיוס בצורה ייחודית, מומלץ להשתמש בשירות קייטרינג איכותי עם מנות שצעירים אוהבים. שף למסיבת גיוס יכול להכין עבורכם תפריט עשיר ומותאם אישית למסיבות גיוס, ואתם מוזמנים לבחור בין השפים המקצועיים באתר איזי שף.

בחירת תפריט למסיבת גיוס

מסיבות גיוס כוללות בדרך כלל עשרות אורחים, בעיקר בני גילם של המגויסים. לכן, חשוב שהתפריט יהיה מגוון, וגם – שיהיו מספיק מנות לכל האורחים. לפני שמזמינים שף למסיבת גיוס, חשוב שתדעו כמה אורחים (בערך) אמורים להיות במסיבה.

לאחר מכן, תוכלו לבחור בין השפים של איזי שף, שיכינו לכם תפריט מותאם אישית. השפים באתר שלנו מציעים שלל תפריטים מגוונים שתוכלו לבחור ביניהם, כמו שף ים-תיכוני, שף לתפריט מרוקאי, שף חלבי, שף בשרי, ומגוון תפריטים נוספים.

יש לכם את האפשרות לבחור בין מגוון תפריטים מיוחדים, עם מנות שכל אורח יאהב. בנוסף, אתם יכולים לבחור את צורת ההגשה; במסיבות גיוס אנשים רבים אוהבים לעשות שולחן עשיר שממנו אפשר לקחת את המנות. כלומר, בופה מהווה את הדרך הטובה ביותר להגיש מנות במסיבת גיוס.

מלבד זאת, אתם יכולים לבחור בין הכנה של המנות במקום, או משלוח של מנות מוכנות. השפים יכולים להכין מנות מסוימות במקום המסיבה, או להביא לכם מנות מוכנות, לערוך שולחנות וכלים, ולהשאיר שולחנות עשירים באוכל עבור האורחים.

איזה תפריט לבחור?

הבחירה בתפריט של שף למסיבת גיוס תלויה בכם לחלוטין. מרבית האנשים בוחרים בין תפריט חלבי או בשרי, ובאתר שלנו תוכלו למצוא שפים שמציעים תפריטים עשירים במיוחד משני הסוגים.

מלבד המנות העיקריות, אתם יכולים לבחור גם תוספות עשירות במיוחד: לחמים, לחמניות, משקאות, קינוחים, ומטעמים רבים נוספים. כל שף מציע תפריט מיוחד משלו, ויש לכם את האפשרות לבחור את המנות שאתם רוצים. בנוסף, אתם יכולים לעשות התאמות למנות מסוימות, ולבחור בדיוק את המנות שאתם רוצים למסיבה שלכם.

כמה עולה שף למסיבת גיוס?

העלות של שף פרטי למסיבת גיוס תלויה במספר גורמים: מספר האורחים, סוג המנות, מספר המנות, ותוספות למנות. באתר איזי שף אתם יכולים לבחור בין מגוון שפים מקצועיים, ובין המנות שאתם רוצים להגיש במסיבה של בנכם/בתכם.

המחירים משתנים בין שף לשף, כך שאתם יכולים לבחור ארוחה בהתאם לתקציב שלכם עבור המסיבה. אם יש לכם שאלות, אנחנו זמינים לכם, ונשמח לספק לכם מידע על השפים ועל מחירים של ארוחות.

מסיבת גיוס היא אירוע בלתי נשכח, והיא מסמלת שלב חדש בחייהם של נערים ונערות. כיום אתם יכולים לערוך מסיבה משמחת במיוחד, עם מטעמים שיוכנו על ידי שפים. בחרו את השף שאתם רוצים באתר, ותיהנו ממסיבה מהנה, עם מטעמים שכל האורחים יאהבו.

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה