הזמנת מנגליסט לבית

חיפוש מהיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
הזמנת מנגליסט לבית

הניחוחות של צליית הבשרים, רעש הגחלים המלחשות ושפע הטעמים שמובאים אחר כבוד אל שולחן החוגגים והחוגגות.

אין ספק שבשר טוב ואיכותי, הוא כיבוד נהדר שמתאים לכל אירוע, וקונספט קולינרי שבהחלט תופס את מרבית המנות העיקריות בכל חגיגה ומסיבה.

במקום שתצטרכו לעמוד שעות ממושכות אל מול המנגל ולהפסיד זמן איכות עם חברים ובני משפחה, עם גרילמן מקצועי עד הבית, יתאפשר לכם לחגוג, לבלות וליהנות משפע של בשרים שיוגשו מנה אחר מנה.

למה שאתן למישהו אחר את הפיקוד על המנגל?

עבור חלקנו זו בהחלט חלק מהחוויה.

לעמוד מול המנגל, להיות הראשון שחוטף איזו מנה או שתיים של נתח הבשר האהוב.

מבלי כלל לפקפק בקישורי העל האש שלכם, מנגליסט פרטי שמגיע עד הבית הוא לא חובב בשרים מושבע, אלא איש מקצוע שיודע כיצד לטפל בבשר, איך לגשת לכל מנה ולהפסיק ממנה את מלוא הטעמים העסיסיים.

כך, במקום שתעסקו שעות ממושכות בבשר, ותתפסו לא מעט עשן, תוכלו להישאר רעננים, רעבים ומזומנים, וכן לקבל בשרים שטופלו בקפידה ובטעמים משובחים שטרם הכרתם.

מנגל שהוא חגיגה אחת גדולה

במקום שמישהו מבין החוגגים או עורכי הסעודה, יצטרך ללכת אל הסופר הקרוב או לחנות הבשר הקבועה, מנגליסט עד הבית מגיע אליכם עם כל התפאורה.

גרילמן מקצועי מגיע אליכם עם המנגל האישי שלו, כזה שמאפשר לא רק לצלות את הבשרים, אלא גם לעשן אותם בטכניקות שיעניקו טעמים עשירים ונהדרים.

הנתחים כולם מגיעים יחד איתו, שכן נתח בשר מובחר וטרי הוא התבלין הסודי לטעמים עשירים ולמרקם שפשוט נמס בפה.

אנחנו יודעים! אתם חובבי בשר ובשר צריך להיות העיקר. מבלי לפקפק בו כלל, מנגליסט מקצועי מביא עמו גם שפע של מנות צדדיות שמשתלבות עם הבשר, מעשירות את הטעם והופכות את כל הארוחה לחגיגה של טעמים וצבעים.

מנגליסט לבית

בשר מוקפד ואיכותי

אז מה מבדיל בינינו, חובבי מנגל מושבעים, לבין מנגליסט שבשרים הם דרך חייו?

  • נתחים איכותיים – אין כאן מקום להתפשר או לנסות טעמים חדשים. מנגליסטים יודעים מהיכן להביא את הבשר שלהם. זה חלק מהשירות וזהו חלק בלתי נפרד מהחוויה בכללותה.
  • טיפול בבשר – וזה לא מתחיל רק מהצלייה שלו. הכל קורה עוד הרבה לפני שהאירוע מתרחש, עם תבלון נכון והשרייה של בשרים בהתאם לסוג המנה. הפקת אירוע שכולו סובב סביב המנגל!
  • הכנת הבשר – כאן אין מקום לנתחים שנשרפו או התייבשו, ובהחלט גם אפשר לבקש את מידת הצלייה. זכרו שמדובר באיש מקצוע, שף של בשרים שיודע איך להביא לכם טעמים מדויקים.
  • אופן ההגשה – דרך ההגשה היא התבלין הסודי שהופך את הכל לארוחת מלכים. בשרים כיד המלך, חיתוך נכון שעושה חסד עם הבשר, תבלון יסודי ומדויק ומנות נלוות שהופכות את הכל לארוחה וחגיגה בלתי נשכחת.
שישליק על האש

מחפשים מנגליסט לאירוע?

טוב שקפצתם לבקר!

באתר Easy Chef שף עד הבית, תוכלו גם למצוא מנגליסט עד הבית!

בקרו במדור גרילמן לאירועים שבאתר, והקליקו על כרטיסי השפים השונים.

בכל כרטיס תוכלו למצוא פרטים על השף, גלרייה מעוררת תיאבון ופרטי התקשרות לבירורים נוספים.

מתלבטים? אפשר גם להשאיר לנו פנייה כללית באתר ונציג איזי שף ישוב אליכם בהקדם.

הכירו את המנגליסטים

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה