שף פרטי לבראנץ'

חיפוש מהיר

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

ארוחת בראנץ' היא ארוחה עשירה, שכוללת שילוב בין תפריט של ארוחת בוקר ובין תפריט של ארוחת צהריים. הארוחה הייחודית הזו נערכת בדרך כלל החל מהשעה 11, והיא כוללת מגוון מנות טעימות וטריות שתענוג לאכול. אם אתם רוצים לערוך ארוחה חגיגית בשעות המוקדמות ביום – ארוחת בראנץ' היא הדרך האידאלית לעשות זאת. באיזי שף זמינים לכם שפים לארוחת שף פרטי לבראנץ', לארוחות עשירות, טריות וטעימות במיוחד.

מה בתפריט?

האפשרויות בארוחות בראנץ' הן אינסופיות: מנות חלביות, מנות בשריות קלילות, מאפים שונים, משקאות חמים ייחודיים, סלטים, מנות אנטיפסטי, ועוד ועוד. אתם יכולים לבחור ארוחה עשירה במיוחד לחגיגות מיוחדות, כמו ימי הולדת וימי נישואין, או לאירועים קצת יותר גדולים – כמו אירועי ברית ובריתה.

שף פרטי לבארנץ' יכין עבורכם מגוון מנות לפי הבחירה שלכם, כך שאתם והאורחים שלכם תוכלו ליהנות מממנות עשירות וטעימות באירועי צוהריים מיוחדים.

כמה עולה שף פרטי לבראנץ'?

העלות של מנות שף לארוחות בראנץ' תלויות בכמה גורמים מרכזיים: מספר האורחים, המנות ותוספות שונות. אתם יכולים לבחור בארוחה בסיסית שכוללת מנה ראשונה, מנה שנייה, קינוחים וכמה תוספות. אם אתם רוצים לשדרג את הארוחה, אתם יכולים לבחור תפריט גדול יותר שכולל מספר מנות לבחירה, משקאות קלים, משקאות אלכוהוליים, מגוון סלטים, סידור כלים ייחודי, ועוד.

באיזי שף זמינים לכם שפים מקצועיים, שמכינים ארוחת נפלאות בהזמנה אישית. המחירים משתנים לפי המנות שאתם בוחרים ומספר האורחים, ובאתר תוכלו למצוא שף פרטי לארוחות בראנץ' במחירים משתלמים במיוחד.

הזמנת ארוחות בראנץ' לאירועים מיוחדים

ארוחות בראנץ' הן לא ארוחות שגרתיות; הן כוללות מנות שונות של ארוחות צוהריים ובוקר, ויכולות להיות בתצורה של בופה בהגשה עצמית, או הגשה לשולחן. אז, למתי מתאים להזמין ארוחות בראנץ'? ארוחות מהסוג הזה מתאימות לאירועים אינטימיים, עד כמה עשרות אורחים.

אם אתם רוצים לחגוג אירוע מיוחד עם חברים ובני משפחה – ארוחת בראנץ'-שף עשירה היא בהחלט מומלצת. אם אתם חוגגים אירוע מיוחד עם בן/בת זוגכם – ארוחת בראנץ' אינטימית ורומנטית בשניים תהיה בלתי נשכחת. השפים של איזי שף יכולים להכין לכם את כל המנות שאתם אוהבים, במקום האירוע, או להכין מנות מבעוד מועד, ולהביא אותן לאירוע. כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את המנות שאתם רוצים, להחליט כמה אורחים יהיה באירוע, והשפים שלנו יעשו את כל השאר.

ארוחות מיוחדות לכל אירוע

איזי שף כולל מכלול של שפים מקצועיים בכל סוגי המטבחים. המקצוענים באתר מכינים ארוחות פרטיות בהתאמה אישית, ואתם יכולים להזמין שף לכל אירוע שתרצו, בכל ימות השנה. אם יש לכם שאלות על שף פרטי לבראנץ' – אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר, ואנו נשמח לענות לכם על כל שאלה.

ארוחת שף פרטי בשעות הצהריים המוקדמות מהווה דרך טעימה במיוחד לחגוג אירועים מיוחדים. השפים באיזי שף זמינים לכם בכל עת, והם ישמחו לחלק חלק באירועים המיוחדים שלכם.

 

עוד במגזין
רעבים?
צרו איתנו קשר

השאירו לנו פנייה