שף פרטי בשבת

חיפוש מהיר

מחפשים שף פרטי עד הבית בשבת?

ברוכים הבאים ל-Easy Chef שף עד הבית,

עבור מי שאיננו שומר שבת, הרי שהיום החופשי שבשבוע הוא עת נפלאה להפקתו של אירוע כאשר כל החברים ובני המשפחה רעננים וחיוניים.

אנו שמחים להציע לכם מגוון של שפים פרטיים הפעילים בשבת, אשר ינעימו לכם את היום עם מגוון קולנרי עשיר.

מתאים לכל אירוע

ימי השבת גדושים באירועים קלילים ולא מחייבים שאנו עורכים עם החברים ובני המשפחה. לעתים עולה בנו החשק פשוט לחגוג את החיים, ליהנות מן הרגע ולתבל אותו כמובן באוכל טעים וערב לחך.

בעוד שרבות מחברות הקייטרינג אינן פעילות בשבת, הרי שהענף הקולינרי של שף פרטי עד הבית, מאפשר לחוגגים והחוגגות ליהנות משפע של מטעמים נהדרים מבלי לחפש אחר Take Away במסעדות.

באיזי שף שף עד הבית, אנו שמחים להציע לכם מגוון עשיר של שפים ושפיות מקצועיים ומיומנים המספקים את שירותיהם גם ביום השבת.

עבור קהל שומרי הכשרות נציין, כי ניתן להשתמש במנוע החיפוש שלנו ולמצוא גם מגוון של שפים בכשרות רגילה וכשרות למהדרין.

בתיאבון לכולם 🙂

גרילמן מקצועי לפארק

נכון שלרוב יש את החבר'ה בחבורה שנהנים מלעשות על האש. זה ממש התפקיד שמתלבש עליהם מעולה (ומה גם שתמיד כיף לנשנש ישירות מתוך המנגל).

אך אם חשקה נפשנו בבילוי משותף מבלי שאחד או כמה חברים טורחים מול הגחלים, או אם עולה בכם החשק ליהנות מבשרים העשויים בקפידה על-ידי איש מקצוע מיומן – הרי שגרילמן מקצועי בהחלט יכול לענות ולעלות על ציפיותיכם.

מדובר בציוד מקצועי, בבשרים מעושנים בקפידה, עשויים בדיוק במידת העשייה לדרישת הקהל וגם בהתאם להמלצת הגרילמן היודע כיצד למצות את מלוא הטעמים.

שף פרטי בשבת עד הבית

או שאפשר להזמין שף שממש יהפוך את המרחב הביתי למסעדת שף פרטית ומובחרת.

תפאורה שלמה של ציוד מקצועי, חומרי גלם טריים ושלל כלים המאפשרים לשף לנצח בגאון על המטבח עם מנות קולינריות מעוררות תיאבון.

מומלץ להתכונן לכך מראש – הבית יתמלא בניחוחות משכרי חושים, כאלו שמציתים את הדמיון ומעוררים את התיאבון.

באיזי שף תוכלו למצוא מגוון עשיר של שפים פרטיים המומחים בבישולים ממטבחים פופולריים מרחבי העולם: בישול צרפתי, ים-תיכוני, אסייתי, איטלקי, דרום אמריקאי וזה רק על קצה המזלג.

איך מתחילים?

בחיפושכם אחר שף עד הבית בשבת, אנו מזמינים אתכם לעיין בכרטיסי השפים המופיעים באתרנו.

כמו כן, במידה מעוניינים בייעוץ והכוונה, צוות איזי שף זמין עבורכם לכל שאלה. השאירו לנו פניה באתר, או כתבו לנו בוואטסאפ. אנחנו כאן בשבילכם 🙂

השאירו לנו פנייה