שף איטלקי עד הבית

חיפוש מהיר

שף פרטי למטבח האיטלקי

סקרנים מה עוד יש למטבח האיטלקי המפורסם להציע?

באיזי שף תמצאו מגוון שפים פרטיים עד הבית שיבשלו לכם ארוחת מלכים.

ארוחת שף איטלקית בבית עם כל המנות הנבחרות והאהובות של קולינרית ארץ המגף.

שפים פרטיים למטבח האיטלקי

כאשר מדברים על המטבח האיטלקי, אין צורך לפרט יותר מדי בעניין. מדובר באחד המטבחים הפופולריים ביותר בעולם, אם לא הפופולרי ביותר. עם בצקים נפלאים, רטבים עשירים וכמובן תוספת דשנה של גבינה, המטבח האיטלקי שולט בכיפה כבר שנים רבות. עבור אלו מכם שרוצים ליהנות מחוויה איטלקית אותנטית ממש בביתכם, זמינות לכם ארוחות שף נפלאות שיעירו את כל החושים שלכם. 

שף פרטי למטבח איטלקי שיגיע לביתכם יכין לכם במיוחד מנות דגל מהמטבח האיטלקי, וגם מנות קצת פחות מוכרות ששווה להכיר.

המטבח האיטלקי על קצה המזלג

למרות שמרביתנו רגילים לפסטה, פיצה ואנטיפסטי, המטבח האיטלקי מורכב מטעמים רבים אחרים. המטבח הייחודי מושפע מטעמים של כל העמים שדרו באיטליה במהלך המאות, וניתן לראות בו אלמנטים מהמטבח היווני, הרומאי, ואפילו המטבח הטורקי. הודות להשפעות הללו, נוצר מטבח יחיד ומיוחד שמעטים האנשים שלא אוהבים אותו. 

מלבד המנות המסורתיות שכולנו מכירים, במטבח האיטלקי ניתן למצוא גם תבשילים עשירים עם בשר וירקות, מאכלי ים נפלאים וירקות טריים שמעטרים כל ארוחה. הטעמים הייחודיים של כל מנה מושפעים מהאזור שבו היא הוכנה, כך שגם בתוך איטליה עצמה יש מנות שנראות זהות אך טעמן שונה.

הביאו את איטליה הקטנה לביתכם

המטבח האיטלקי הוא אחד הפופולריים ביותר בישראל, ואם אתם אוהבים את האוכל האיטלקי, תוכלו ליהנות ממנו גם בביתכם. שף עד הבית האיטלקי יכול להכין לכם ארוחות נפלאות עם מיטב המנות והטעמים מהמטבח האיטלקי האהוב. פסטות טריות, פיצות עשירות, ריזוטו נימוח, מאכלי ים, ומנות בשריות זמינים לכם כולם בהזמנה של שף פרטי למטבח איטלקי.

אם אתם רוצים לפנק את עצמכם ואת האנשים שאתם אוהבים, ארוחה איטלקית אותנטית היא בהחלט הדרך לעשות זאת. שף שמתמחה במטבח האיטלקי זמין לארוחות אינטימיות בזוג או לאירועים ביתיים עם מספר משתתפים, כך שתוכלו ליהנות מאירועים נפלאים עם מאכלים אהובים ממדינת המגף.

כדי שהארוחה המיוחדת שלכם תהיה בדיוק כפי שאתם רוצים, ניתן לתכנן תפריט עם השף שאתם בוחרים. תוכלו להתייעץ עם השף הנבחר שלכם בנוגע למנות המתאימות ביותר לסוג האירוע שלכם כדי שהאוכל יתאים למאורע.

כדי להשלים את האירוע, מומלץ לצוות למנות יינות איכותיים ומשקאות מהמטבח האיטלקי המסורתי. וקינוחים, איך אפשר לוותר על הקינוחים המופלאים מאיטליה? כל ארוחת שף בביתכם יכולה להסתיים במטעמים מתוקים שאיטליה נודעת בהם: טירמיסו, קנולי, קרם מסקרפונה, ואפילו גלידה בהכנה מסורתית הם כולם קינוחים מומלצים לסיום של ארוחה איטלקית.

עבור אלו עם מגבלות תזונתיות, ניתן להזמין מנות מיוחדות שמתאימות לצרכים התזונתיים של האורחים שלכם. אם אתם מתכננים ארוחה כשרה, ישנן מנות מדהימות וגם קינוחים שמתאימים באופן מושלם לצרכי כשרות שונים.

כדי ליהנות מאוכל איטלקי אותנטי, אתם כבר לא צריכים לעלות על מטוס. כיום זמינים לכם שפים שיכולים להגיע לביתכם ולהכין לכם ארוחה איטלקית שמתחרה בארוחות באיטליה עצמה, ואתם בהחלט לא תשכחו את החוויה. 

איך מתחילים?

הקליקו על כל כרטיסי השף השונים לקבלת מידע מפורט לרבות גלריה מעוררת תיאבון!

זקוקים לייעוץ? השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם.

השאירו לנו פנייה